Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:45:15 GMT

حمله دستیار کارلوس کی‌روش به خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۰۰۰

دستیار کارلوس کی‌روش پس از دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران حمله کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از پایان دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو، خبرنگاران طبق روال همیشه در میکسدزون ورزشگاه آزادی برای مصاحبه با عوامل بازی از جمله بازیکنان و کادرفنی، منتظر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که یکی از خبرنگاران حاضر از الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مشغول پرسیدن سؤال درباره شادی او با مشت‌های گره کرده پس از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، دستیاران کی‌روش به سمت این خبرنگار حمله‌ور شدند.

اوسیانو کروز، یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش با حمله به این خبرنگار و گرفتن گوشی او که مشغول فیلمبرداری بود، جملات زشتی را هم به زبان آورد. مارکار آقاجانیان هم به انتقاد از این خبرنگار پرداخت، در حالی که خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی ملزم به انجام وظیفه خود که همانا انجام مصاحبه است، می‌پرداختند. کار به جایی رسید که یکی دیگر از خبرنگاران در حمایت از همکار رسانه‌ای خود به این مسئله اعتراض کرد که فحاشی‌ها به این خبرنگار نیز صورت گرفت.

طبق گفته خبرنگاری که مورد حمله اوسیانو کروز قرار گرفته است، دستیار کارلوس کی‌روش حتی پس از سوار شدن به اتوبوس بار دیگر قصد داشته به سمت این خبرنگار حمله‌ور شود که این بار بازیکنان تیم ملی مانع از این کار شده‌اند. فیلم حمله‌ور شدن کروز به سمت این خبرنگار نیز وجود دارد که نشان می‌دهد دستیار کی‌روش با الفاظ زشت خود به خبرنگار حاضر توهین می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد

در حالی که صحبت از توافق یحیی گل‌محمدی با زنوزی بود، مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد!

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت در بازی یا بازی های پیش رو انتخاب کردند. این اقدام می‌تواند مقدمه‌ای بر آمدن یحیی در پایان فصل باشد. همچنین احتمال کنارگذاشتن برخی از ستاره‌های فعلی تراکتور مثل عبدی، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی در پایان فصل نیز بسیار قوی است.

تراکتوری‌ها که به‌دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند. احتمال اینکه مطهری تا پایان فصل سرمربی بماند، زیاد است.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت. احتمالا او از امیر قلعه‌نویی اجازه لازم را گرفته است. 

دیگر خبرها

  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه