Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت - ایرنا - رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه ریلی کشور کامل نیست و سهم جابه‌جایی بار توسط این شبکه تنها 11 درصد است.

به گزارش ایرنا ، محمدرضا رضایی‌کوچی عصر پنجشنبه در آیین کلنگ‌زنی راه‌آهن جیرفت - بم افزود: در کشور هر جا که لابی‌گری بیشتری انجام گرفته توسعه پیدا کرده ولی امروز برای جبران گذشته ، توسعه متوازن در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه گسترش شبکه ریلی اشاره کرد و گفت: به دلیل منابع محدود هنوز فاصله زیادی با شرایط ایده آل داریم.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتبار طرح های عمرانی در کشور 6 هزار میلیارد تومان است که جوابگو نیست و از این رو نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم.
وی ادامه داد: در کشور افزون بر 20 هزار میلیارد تومان باید در این حوزه کار انجام بدهیم که این مهم نیازمند ورود بخش خصوصی است.
رضایی کوچی بیان کرد: برای اتمام طرح ‌های بزرگ باید منابع بخش خصوصی را به‌کار بگیریم و گرنه این طرح ها تعطیل می‌شوند.
وی به طرح راه آهن جیرفت به بم اشاره کرد و گفت: برای این طرح نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی زحمات زیادی کشیده است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنوب کرمان معادن بسیار خوبی دارد اظهار داشت: متاسفانه در این منطقه از این ظرفیت استفاده نشده و می‌طلبد وزارت صنعت و معدن به این منطقه توجه جدی داشته باشد.
رضایی‌کوچی به بافت‌های شهری و فرسوده جیرفت اشاره کرد و گفت: دولت باید به این مساله توجه جدی کند تا مشکل بافت‌های آسیب‌پذیر برطرف شود.
وی ادامه داد: طی بازدیدی که از سطح شهر داشتیم وضعیت کوچه‌ها در شان مردم نیست لذا در اعتبارات سال آینده باید به این منطقه اعتبار خاصی اختصاص داده شود.
عصر امروز عملیات اجرایی طرح احداث راه آهن جیرفت - بم بطول 27 کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار کرمان، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در جنوب استان کرمان آغاز شد.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مجلس حمل و نقل جنوب كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان احمد بلندنظر  دیشب در نشست ستاد سوخت جیرفت  اعلام کرد:سهمیه سوخت ساکنان نقاطی که شبکه توزیع و انشعابات ویژه گاز در آنجا اجرا شده است طی ۲ ماه آینده قطع می شود بنابراین باید برای لوله کشی منازل اقدام کنند.

 وی افزود:: در شهر جیرفت ۲۸ کیلومتر شبکه توزیع همراه با تزریق گاز انجام شده  و اسفند پارسال  در روستاهای جنگل آباد و طوحان تزریق گاز انجام و در شهرعلی آباد این شهرستان هم نصب انشعابات تکمیل شد.
 بگفته فرماندار جیرفت : در شهر جبالبارز ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و ۷۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرایی و در برخی روستاهای بخش ساردوییه نظیر محمدآباد روز پیکر و هشت پاره، گاز به شبکه اجرا تزریق شده است.
وی یادآور شد: طرح خط انتقال گاز به بخش اسفندقه این شهرستان هم به زودی آغاز می شود و در بخش اسماعیلی و بخش مرکزی هم طرح در حال اجراست.

 
 

دیگر خبرها

  • ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شدند
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی / نوروز با طعم برنامه‌های فرهنگی
  • عملکرد حمل ونقل بار ریلی؛ پرسروصدا و ناامیدکننده
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • عملکرد حمل‌ونقل بار ریلی؛ پرسروصدا و ناامیدکننده
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری