Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش سرپوش، خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین درگذشتند.

رئیس جمهور درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ

خبر تلخ سانحه تصادف رانندگی و درگذشت اندوهبار رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، همراه صدیق و کوشای دولت در ۵ سال گذشته؛ مدیری متعهد و دلسوز، پرکار، صادق و متواضع بود که لحظه ای از خدمت به خانواده تامین اجتماعی بویژه کارگران زحمت کش و بازنشستگان شریف باز نایستاد.

مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی نیز سالها در مسوولیت های مختلف پارلمانی و اجرایی خدمات ارزنده ای داشتند، و تقدیر چنین بود که این دو چهره خدمتگزار، با هم و در مسیر خدمت به مردم به دیدار معبود بشتابند.

اینجانب این ضایعه را به خانواده های محترم نوربخش و تاج الدین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، خانواده بزرگ دولت و جامعه عزیز کارگری و بازنشستگان تسلیت می گویم.

برای آن عزیزان فقید که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات، برای خانواده های محترم ایشان و بازماندگان صبر و اجر و برای مصدوم این سانحه شفای عاجل و کامل مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پیام‌ تسلیت عارف به مناسبت درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا دو مدیر موفق کشور ، خدمتگزاران صدیق مردم و دلسوزان این مرز و بوم آقایان دکتر سید محمد تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در آستانه شهادت امام حسن عسگری(ع) بر اثر سانحه رانندگی به جوار رحمت حق عروج نمایند و فارغ از زحمت این دنیای خاکی در پیشگاه حضرت حق آرام گیرند. تحمل این ضایعه بزرگ ،سخت است و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او تحمل این مصیبت غیرممکن است. هر کس که از نزدیک با این عزیزان سفر کرده، آشنایی داشت مفتون نجابت، مهربانی، صفا، پاکی و خلوص آن‌ها و شیفته سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری آن‌ها می‌شد.

بدون تردید نام بزرگ این عزیزان در قلب و حافظه‌ مردم ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانب وظیفه می‌دانم، درگذشت نابهنگام این اسوه‌های جهاد و تلاش و ایثارگران خدوم، که در مسیر خدمت به مردم ،جان خود را تقدیم نمودند به پیشگاه امام زمان (عج) مقام معظم رهبری، هیات دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگوار ایران و خانواده‌های سوگوار و مصیبت دیده ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان علودرجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

همچنین اعضای فعلی و سابق دولت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چین به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه

به گزارش همشهری آنلاین از خبرگزاری شینهوا، شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند) در یک تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، انتخاب مجدد وی را به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه تبریک گفت.

وی با بیان اینکه مردم روسیه برای حل چالش‌ها و پیشروی پیوسته در مسیر توسعه و احیای ملی متحد شده‌اند، افزود: انتخاب مجدد شما به طور کامل نشان‌دهنده حمایت مردم روسیه از شما است و من معتقدم که تحت رهبری شما، مسکو می‌تواند به دستاوردهای بزرگتری در توسعه و سازندگی ملی دست یابد.

شی با تاکید بر اینکه پکن اهمیت زیادی برای توسعه روابط با مسکو قائل است، تصریح کرد: پکن مایل به حفظ ارتباط نزدیک با مسکو برای ارتقای توسعه پایدار، سالم، پایدار و عمیق در همکاری راهبردی جامع ۲ کشور است که در آن منافع دولت و مردم ۲ طرف حفظ شود.

لی‌جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین هم امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند) از اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه تایوان بخشی از جمهوری خلق چین است و تلاش‌های کشورهای ضد پکن برای اقدامات تحریک ‌آمیز در اطراف تنگه تایوان و اعمال تحریم‌ها علیه چین مطمئناً با شکست همراه خواهد شد، تشکر و قددرانی کرد.



کد خبر 840005 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - ولادیمیر پوتین چین

دیگر خبرها

  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • واکنش چین به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه‌رمضان
  • نیمی از جمعیت فارس بیمه تامین اجتماعی هستند
  • برگزاری بزرگترین جشنواره عکاسی از المان‌های شهری در مشهد
  • بیش از ۹۰ درصد کارفرمایان ما کارگران دیروز هستند / تصمیم گیری‌ها در سازمان تامین اجتماعی در محیط سالم و شفاف اتخاذ شود
  • بدهی ۳۷۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان تأمین اجتماعی در فارس
  • «دولت قادر به کنترل نرخ ارز نیست؛ چرا حقوق بگیران باید زیر فشار تورم باشند؟»
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران