Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@15:31:30 GMT

ماجرای کودک‌آزاری در یکی از پارک‌های تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۱۴۵

ماجرای کودک‌آزاری در یکی از پارک‌های تهران

خبرگزاری فارس: پلیس تهران خبر آزار و اذیت کودکان توسط نگهبان یک پارک در محدوده میدان شوش را که در فضای مجازی منتشر شده بود، تکذیب کرد.

سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه خبر فوق صرفاً شایعه پراکنی بوده و واقعیت ندارد، اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته از پلیس آگاهی و همچنین پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مشخص شد که هیچگونه پرونده یا مراجعه‌ای از سوی شهروندان عزیز در خصوص موضوع خبر منتشر شده، صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نمک‌شناس تصریح کرد: در هیچکدام از کلانتری‌های محدوده میدان شوش یا پلیس آگاهی تهران بزرگ هیچ شکایتی ثبت نشده و اساسا این خبر غیر واقعی و کذب است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کودک آزاری پلیس آگاهی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال

فرمانده انتظامی خلخال گفت: رباینده کودک ۱۸ ماهه گیلانی، در خلخال دستگیر شد. - اخبار استانها -

سید‌هادی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: این آدم‌ربایی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در رشت انجام شده بود که فرد رباینده دختر بچه 18 ماهه را از خانواده‌‌اش ربوده بود و به سمت خلخال حرکت کرده تا به هدف و مقصد خود برسد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: به دنبال اطلاعات به دست آمده پلیس خلخال در مسیرهای خلخال منتهی به استان گیلان مستقر شده و با پوشش اطلاعاتی دقیق و یک عملیات هوشمند در یک دستگاه سواری پراید فرد رباینده را به همراه دختر خردسال 18 ماهه شناسایی و متوقف کرد.

وی گفت: به محض شناسایی، فرد رباینده تسلیم پلیس شد و کودک خردسال نیز سالم تحویل والدین شد تا پدر و مادر او از نگرانی بیرون بیایند.

فرمانده انتظامی ‌خلخال افزود: در این عملیات همراهی خوب دستگاه قضا و سایر نیروهای اطلاعاتی را شاهد بودیم که در کوتاهترین زمان موفق شدیم در مسیر گیلان به سمت خلخال فرد رباینده را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهیم.

موسوی بیان کرد: پلیس در هر حال خود را موظف به تأمین امنیت و آرامش مردم می‌کند و قطعا با هرگونه ناهنجاری، ناامنی و اقدامات دیگر مغایر با آرامش و امنیت مردم برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد