Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ کاووس محمدی-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس- در تشریح این خبر به صدا و سیما گفت: سه آدم ربا صبح سه شنبه به وسیله یک پژو ۴۰۵ راه را بر یک خودروی سرویس مدرسه در بلوار بعثت شیراز سد کردند و پس از درگیری با راننده یک پسربچه 10 ساله را از داخل خودرو ربودند.

با اعلام این آدم ربایی بلافاصله همه ایست های بازرسی استان باخبر شدند و بالگرد پلیس به پرواز درآمد تا خودروی آدم ربایان را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه به دلیل وجود کودک در خودرو، مأموران از شلیک خودداری کردند، افزود: پس از گذشتن خودرو از چند ایست بازرسی، خودرو همراه سه آدم ربا در ایست بازرسی نی ریز متوقف شد.سرهنگ محمدی گفت: حال کودک خوب است و تحقیقات برای انگیزه این آدم ربایی ادامه دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی صدا و سیما پژو مدرسه درآمد خودرو آدم ربایی خودرو دانش آموز صدا و سیما مدرسه مردان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید