Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم بیرجند، درمیان و‌ خوسف در مجلس شورای اسلامی درگذشت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا در پیام حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی آمده است: با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و معاون پارلمانی ایشان عبدالرحمن تاج الدین در سانحه رانندگی، موجب تألم و حزن اینجانب شد‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دکتر نوربخش مدیرعامل فقید تأمین اجتماعی کشور از فرزندان این استان بود و‌ از مدیران پرتلاش و خدوم کشور محسوب می شد. ساخت بیمارستان حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) بیرجند که برای قشر کارگر و‌ محروم جامعه با همت و تلاش ایشان به ثمر نشست و از او به یادگار ماند.
حجت الاسلام عبادی اظهار داشت:‏‎ اینجانب به عنوان خادم مردم شریف شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف ضمن ابراز تأسف عمیق از این حادثه غم‌انگیز، مراتب‎ همدردی و همراهی با بازماندگان این سانحه را اعلام داشته و از درگاه پروردگار سبحان برای آنها طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌ نمایم.
نماینده مردم قاینات و زیرکوه نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبر درگذشت آقای دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور و معاون پارلمانی وی آقای تاج الدین موجب اندوه و تالم فراوان شد. این مصیبت ناگوار را به خانواده ی محترم و داغدار و همشهریان عزیزم در استان خراسان جنوبی، شهرستان قاینات و زیرکوه تسلیت عرض می کنم و برای آن سفرکردگان خدوم تمنای غفران و رحمت الهی از درگاه احدیت دارم.
فرهاد فلاحتی افزود: مرحوم آقای دکتر نوربخش مدیری پاک دست و توانمند بود که در سازمان تامین اجتماعی منشا خدمات و تلاش های ارزشمند برای کارگران و مردم شد. روحش شاد
به گزارش ایرنا دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون امور مجلس این سازمان که عصر امروز (پنجشنبه) در حومه گرگان بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شده بودند، ساعاتی پیش بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جان باختند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسئولان این وزارتخانه امروز به استان گلستان سفر کردند.
مرحوم نوربخش متولد خراسان جنوبی است و از سال 1392 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد.
وی فوق تخصص جراحی ارتوپدی و در سال های 1376 تا 1380 قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و سال های 1382 تا 1384 قائم مقام سازمان نظام پزشکی بود.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوربخش تامين اجتماعي پيام تسليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه  این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه این پروژه به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع شود.

وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند