Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@09:52:56 GMT

رای منفی سنا به توقف صادرات سلاح به بحرین

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۲۴۴

رای منفی سنا به توقف صادرات سلاح به بحرین

قطعنامه پیشنهادی «رند پال» سناتور آمریکایی برای «قطع فروش سلاح به بحرین» با رای مخالف ۷۷ قانونگذار این مجلس در ازای ۲۱ رای موافق، راه به جایی نبرد.

به گزارش میزان،مجلس سنای آمریکا با اکثریت آرا با پیشنهاد سناتور جمهوری خواه «رند پال» برای توقف فروش تسلیحات این کشور به بحرین مخالفت کرد.

بر این اساس با رای گیری در خصوص پیشنهاد سناتور ایالت کنتاکی، ۷۷ سناتور به آن رای مخالف و تنها ۲۲ سناتور رای موافق دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سناتور پال هدف این پیشنهاد توقف فروش سلاح به بحرین به عنوان یکی از کشورهای ائتلاف متجاز یمن بوده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پس از تصویب بسته کمک 26 میلیارد دلاری به اسرائیل توسط سنای آمریکا، یک گروه ضد اسرائیلی از جمله فعالان یهودی در مقابل خانه سناتور «چاک شومر» در نیویورک تجمع کردند.
 
اعتراض‌کنندگان تی‌شرت‌هایی بر تن داشتند که روی آن نوشته شده بود «آتش بس فوری» و «فروش اسلحه به اسرائیل را متوقف کنید». شرکت کنندگان در این تظاهرات با مسدود کردن خیابان‌های نیویورک به تظاهرات خود ادامه دادند و از سناتور شومر خواستند، اقداماتی را برای جلوگیری از فروش تسلیحات به اسرائیل انجام دهد.
 
افسران اداره پلیس نیویورک (NYPD)، بیش از 100 تظاهرکننده را بازداشت کردند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌کنندگان از جمله یهودیانی که خواهان توقف حملات اسرائیل به فلسطین بودند، دیده می‌شوند که با دستبند از صحنه خارج شده‌اند.


 
اداره پلیس نیویورک اطلاعات دقیقی درباره تعداد افراد بازداشت شده به اشتراک نمی‌گذارد.

سنای آمریکا بسته کمک خارجی به ارزش 95 میلیارد دلار شامل 61 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین و 26 میلیارد دلار به اسرائیل را تصویب کرد و آن را به کاخ سفید فرستاد.
 

دیگر خبرها

  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!