Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:43:01 GMT

دمای تهران از شنبه افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۲۴۵

هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که در پایتخت از اواخر وقت فردا (جمعه) بتدریج کاهش ابر و در روز شنبه افزایش دما خواهیم داشت.

براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان استان تهران طی دو روز آینده نیمه ابری تا ابری همراه با مه صبحگاهی و در بعضی ساعات با بارش باران و وزش باد همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارتفاعات استان بارش برف و مه دور از انتظار نخواهد بود.
کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب (7، 11)، (5، 9) و (6، 14) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش ایستگاه های فیروزکوه- امین آباد با دمای منفی 4 درجه سانتیگراد و ورامین با دمای 13 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بوده اند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: آسمان مناطق مختلف استان طی امروز عمدتا ابری خواهد بود و بارش‌های قابل توجهی انتظار نمی‌رود.

وی افزود: این شرایط جوی در برخی مناطق از جمله ارتفاعات با رگبار‌های ضعیف و پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه از فردا تا اوایل هفته آینده آسمان صافی برای اغلب مناطق استان پیش بینی شده است، ادامه داد: سرعت وزش باد به ویژه بعدازظهر امروز و فردا افزایش می‌یابد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می‌رسد.

قدیمی گفت: طی شبانه روز گذشته ایستگاه قیدار با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گیلوان با ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بوده اند.

وی افزود: تا روز پنجشنبه این هفته هوای خنکی در نواحی مختلف استان مستقر خواهد بود و از روز جمعه مجددا دما‌ها به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • پیش بینی‌های هواشناسی خوزستان درخصوص دما در بهار و تابستان