Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@14:09:11 GMT

پزشک سر صحنه تصادف گفت نوربخش فوت کرده

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۲۵۳

خبرآنلاین نوشت: عدم کنترل کامیون بزرگ و سرعت بالای این خودرو در ورودی شهر گرگان حادثه آفرید.کاروان حامل وزیرکار و امور اجتماعی به ماموریت استانی رفته بودند تا با مردم استان گلستان دیدار کنند و از چند پروژه درمانی ملی بازدید کرده و میزان پیشرفت‌شان را بررسی کنند. چند تویوتای لندکروز پس از کلنگ زنی مجتمع درمانی شهرستان علی آباد کتول سازمان تامین اجتماعی در مسیر بازدید از بیمارستان تخصصی حکیم جرجانی بودند که لندکروز اول گروه ناگهان از سمت در عقب با تریلری برخورد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت تصادف بقدری بود که سرنشینان سرشناس صندلی های عقب ماشین در خون غلطیدند. 

محمد تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون پارلمانی او به شدت جراحت دیده بودند و سرنشینان خودروهای دیگر ناباورانه و سراسیمه نمی دانستند چه اتفاق تلخی در حال وقوع است.

رئیس ۵۸ ساله سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی اش پیش چشمان وزیر کار و استاندار گلستان و دیگر مقامات هیات همراه جان باختند.

سیدمناف هاشمی ، استاندار گلستان در گفت و گو با خبرآنلاین از این حادثه تلخ می گوید. او توضیح می دهد:«بعد از حضور در پروژه بیمارستانی و مراسم کلنگ زنی بیمارستان علی آباد کتول ، نظر مرحوم نوربخش این بود که بازدیدی هم از بیمارستان حکیم جرجانی داشته باشیم. به همین دلیل عازم این مرکز بودیم که اتفاق تلخ تصادف رخ داد.»

او ادامه داد:«کاروان ما شامل چند خودرو پشت سر هم به سمت شهر در حرکت بود که یک کامیون با سرعتی بالا منحرف شد و با ماشین اول برخورد کرد. ما به همراه آقای وزیر در ماشین پشت سری و با فاصله کمی از خودروی مرحوم نوربخش بودیم.»

استاندار گلستان درباره چرایی انتقال مرحوم نوربخش بدون آمبولانس به بیمارستان گفت:«به دلیل شدت جراحت و شدت سانحه پزشکی که همراه گروه در صحنه حادثه حضور داشت مصدومان را معاینه کرد و متاسفانه از همان ابتدا نظر بر این بود که ایشان فوت کرده اند. با این وجود برای انجام عملیات احیا با یکی از خودرو ها دوستان را به بیمارستان منتقل کردند و بیش از دو ساعت تلاش برای نجات این بزرگواران به نتیجه ای نرسید. ایشان امروز دوست داشتند بازدیدی از مرکز درمانی حکیم جرجانی داشته باشیم که متاسفانه این گونه تقدیر برای شان مقدر کرده بود. بنده به نوبه خودم این اتفاق تلخ را خدمت خانواده هر دو عزیز و مردم شریف ایران تسلیت می گویم.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش برخورد یک دستگاه اتوبوس و چندین خوردو در مسیر ایلام به سرابله (دو راهی سرابله) دست کم ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۵ دستگاه آمبولانس سبک به صحنه اعزام شده است.

کارشناسان فوریت‌های پزشکی در حال مدیریت صحنه هستند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6063080

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از فوت پرستو بخشی در نورآباد
  • توضیحات دادستان دلفان در خصوص فوت یک پزشک
  • جزئیات جدید از فوت دکتر پرستو بخشی در نورآباد
  • جزئیات جدید از فوت دکتر بخشی؛ ماجرای پیام‌های تهدیدآمیز چیست؟
  • اختصاصی| جزئیات جدید از فوت دکتر پرستو بخشی در نورآباد
  • حضور ۱۱۷ پرستار و پزشک در مأموریت ویژه شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی
  • علت فوت یک پزشک در دست بررسی است
  • نگاهی دیگر به بدلکاری
  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت