Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی بعدازظهر پنج شنبه در بازدید از پروژه محور بام و قوچان با بیان اینکه این پروژه تحول عظیمی در منطقه شرق کشور ایجاد می کند، اظهار کرد: پروژه بام و قوچان به عنوان محور ترانزیتی پس از بهره برداری برای کشورهای همسایه به ویژه ترکمنستان ثمرات زیادی خواهد داشت.

خادمی تصریح کرد: همچنین این محور بر توسعه گردشگری و اشتغالزایی منطقه تاثیر گذار خواهد بود به طوری که وضعیت اقتصادی و سرمایه گذاری متحول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پروژه بام، قوچان، اسفراین، سنخواست، جاجرم و میامی را به عنوان یکی از پروژه های بزرگ ملی در شرق کشور عنوان کرد و افزود: این پروژه مرز بازرگان را به مرز باجگیران متصل و همچنین سبب ارتقاء راه های خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر از پروژه راه آهن محور اسفراین به جوین بازدید و بر سرعت بخشیدن به عملیات این پروژه ۶۰ کلیومتری تاکید کرد.

خادمی همچنین از محور اتصال آسفالت روستای دهنه شیرین به مشکان بخش بام و صفی آباد بازدید کرد.

کد خبر 4459494 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: اسفراین وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی در ساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه با حضور میدانی در جاده ترانزیتی چابهار_نیکشهر، از نزدیک پیگیر حل مشکلات آبگرفتگی و ریزش کوه در این مسیر شد.

استاندار سیستان و بلوچستان که در این بازدید «منصور بیجار» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری وی را همراهی کرد، در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: این مسیر ترانزیتی باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریع‌تر به صورت کامل پاکسازی شود.

وی که از بامداد امروز در مناطق سیل زده حضور دارد، گفت: با هماهنگی راهداری و فرمانداری، باید علاوه بر امکانات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی از جمله همه پیمانکاران برای عملیات پاکسازی و بازگشایی استفاده شود.

شایان ذکر است، بارش شدید باران که از روز سه شنبه در استان آغاز شده، موجب بروز سیلاب، انسداد مسیرهای مواصلاتی و همچنین ریزش کوه در برخی مناطق شده است.

کد خبر 6080558

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین