Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال در هفته چهارم این رقابت ها امروز( پنجشنبه) برابر حریفان خود به پیروزی رسیده تا جدال برای کسب عنوان صدر نشینی همچنان جذاب و دیدنی باقی بماند.

به گزارش ایرنا، تیم شیمیدر در آغاز رقابت های این هفته برابر ذوب آهن به پیروزی رسید و پس از آن، تیم های پتروشیمی، نفت آبادان و شهرداری گرگان نیز حریفان خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیمیدر در نخستین دیدار این هفته در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی با نتیجه ٦٩ بر ٥٤ ذوب آهن را شکست داد.
بازیکنان ذوب آهن در شرایطی این دیدار را واگذار کردند که در نیمه نخست از حریف پیش بوده اما در کوارترهای سوم و چهارم نبرد برای برتری در این دیدار را به رقیب واگذار و بازی را در نیمه مربیان باختند.
تیم بسکتبال نفت آبادان در دومین بازی امروز در سالن آزادی ، نیروی زمینی را با نتیجه ٧٤ بر ٦١ از پیش رو برداشت.
همچنین تیم های پگاه گیلان و شهرداری گرگان سومین دیدار در سالن آزادی تهران را برگزار کردند.
در این دیدار دو تیم رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند و در پایان تیم شهرداری گرگان با نتیجه نزدیک ٦٨ بر ٦٦ پگاه را از پیش رو برداشت.
این درحالی است که تیم پتروشیمی بندر امام نیز در تنها دیداری که در خارج از تهران برگزار شد،تیم رعد پدافند را با نتیجه ٩٧ بر ٤٢ شکست داد.
لیگ برتر بسکتبال با برگزاری این دیدارها به دلیل برپایی اردوی تیم ملی تعطیل و بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم از بیست و ششم در این اردو شرکت خواهند کرد.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در ادامه برگزاری رقابت های انتخابی جام جهانی ٢٠١٩ چین، نهم و دوازدهم آذر برابر استرالیا و فیلیپین به میدان خواهد رفت.
شبس**ورزشی **9144 **9118 **1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال ليگ برتر برتري مدعيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم الریاضی لبنان پس از کسب پیروزی مقابل تیم ساجس لبنان به فینال رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا صعود کرد و رقیب شهرداری گرگان در این مرحله شد.   برنامه رقابت‌های فینال سوپر لیگ غرب آسیا به شرح زیر است:    فینال اول پنجشنبه - ۶ اردیبهشت شهرداری گرگان - الریاضی لبنان  مکان: بیروت، لبنان   فینال دوم چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت الریاضی لبنان- شهرداری گرگان  مکان: تهران - سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون   فینال سوم (در صورت نیاز) چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت شهرداری گرگان - الریاضی لبنان  مکان: بیروت، لبنان

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران مهرام را شکست داد
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان