Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی هجرتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مهمترین عوامل ارتقاء سطح شطرنج بازان خراسان شمالی، آموزش مستمر شطرنج در هیئت، توجه و حمایت در توسعه مدارس، حمایت اداره کل ورزش و داشتن تیمی دلسوز و دغدغه مند و ارتباط تنگاتنگ هیئت با آموزش و پرورش است.

هجرتی افزود: خراسان شمالی دارای ۲۰ مربی درجه سه، ۱۰مربی درجه دو و یک مربی درجه یک فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر فعالیت مستمر شهرستان های خراسان شمالی اشاره وتصریح کرد: شهرستان های اسفراین، بجنورد، شیروان و مانه و سملقان در این رشته ورزشی فعالیت چشمگیری داشته اند و در سال های اخیر توانسته ایم سیر صعودی در این هیئت داشته باشیم.

رئیس هیئت شطرنج خراسان شمالی همچنین به حضور دو شطرنج باز از استان در مسابقات نیمه نهایی  قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: در مسابقات نیمه نهایی قهرمانی آقایان کشور مصطفی کرم زاده شطرنج باز خوش فکر و خوش نام و قهرمان جام اترک استان به همراه مازیار باقری استاد فیده و دارای بالاترین درجه بین المللی در خراسان شمالی حضور یافتند.

هجرتی به شرایط اعزام نمایندگان استان اشاره و تصریح کرد: نمایندگان اعزامی باید قهرمان استان بوده و در جشنواره کشوری نیز حائز رتبه باشند که مصطفی کرم زاده در مسابقات جام اترک استان در جایگاه نخست ایستاد و مازیار باقری نیز در جشنواره کشوری مقام آور است.

وی بیان کرد: شطرنج استان وضعیت خوبی دارد و مدارس و هیئت های شهرستان نیز شطرنج بازان خوبی پرورش داده اند که تنها دغدغه آنان محدودیت های مالی است که اعزام ها را با چالش روبرو می کند.

وی از مهمترین برنامه های پیش روی هیئت به اعزام نمایندگان خراسان شمالی به المپیاد استعداد های برتر اشاره و اظهار کرد: هشت بازیکن از خراسان شمالی در بخش آقایان و بانوان به همراه دو سرپرست اعزام خواهند شد.

به گفته هجرتی در مسابقات بین المللی فجر  کشور که در رده سنی نوجوانان برگزار می شود نیز نمایندگان خراسان شمالی اعزام می شوند.

رئیس هیئت شطرنج خراسان شمالی از مهمترین برنامه های پیش روی هیئت به اعزام نمایندگان استان به مسابقات بین المللی خزر اشاره کرد.

کد خبر 4459499 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

دکتر حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه های شهید باهنر کرمان و ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دکتر هاشمی پور در حوزه فناوری دارای یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. 

وی دارای فعالیتهای اجرایی متعدد در سطح ملی و استانی است. همچنین در حوزه ارتباط با صنعت پروژه های صنعتی متعددی با صنایع مختلف دارد که نتایج عملی و کاربردی داشته است.

دستاورد مجموعه این فعالیت ها منجر به آن شد که در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت عتف، دانشمند برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت معرفی شود.

گفتنی است: طی مراسمی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین کشوری در دانشگاه تهران از دکتر هاشمی پور به عنوان استاد نمونه کشوری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد