Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:14:42 GMT

سرقت محموله طلا در جاده های جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۴۵۷

سرقت محموله طلا در جاده های جنوب کرمان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفته میشود عصر امروز خودروی حامل طلا‌های ارسالی طلافروش‌های عنبرآباد و کهنوج به یزد هدف حمله سارقین مسلح قرار گرفت.

سارقین که ظاهرا از جزییات حمل این محموله آگاه بودند در محدوده دوراهی عنبرآباد در مسیر کهنوج - جیرفت به راننده خودرو ایست داده و وقتی که راننده بی توجه به آن‌ها بر سرعت خودرو افزود، لاستیک‌های خودرو را با گلوله هدف گرفتند که در نتیجه خودرو واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقین که ظاهرا در جریان همه جزییات بوده اند بلافاصله سراغ کیف حامل طلا‌ها رفته و به سرعت از محل متواری شدند.

برخی افراد وزن طلا‌های مسروقه را ۱۶ کیلوگرم ذکر کرده اند.

این پرونده در آگاهی شهرستان عنبرآباد در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ی

سرقت طلا در جاده عنبرآباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم افزود: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان تویسرکان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی یادآور شد: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع لاشه و گوشت به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که به صورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است‌.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

نوری با اعلام اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند تشریح کرد: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جز محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

کد خبر 6085766

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • هشدار مهم سازمان هواشناسی به ۲۸ استان کشور + جزییات