Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@13:30:52 GMT

نکات مهم در طراحی و دکوراسیون اتاق نوزاد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۵۰۲

نکات مهم در طراحی و دکوراسیون اتاق نوزاد

طراحی اتاق نوزاد برای والدین جوان میتواند بسیار هیجان انگیز باشد، اینکه برای نوزادتان اتاقی زیبا و دوست داشتنی طراحی کنید فوق العاده لذت بخش است، اما باید برخی نکات را رعایت کنید تا اتاق بی عیب و نقصی طراحی و دکوراسیون کنید.

اتاق نوزاد میتواند با ایده‌های ساده و بدون ولخرجی کاملا شیک و مدرن دکوراسیون شود، اصول و راز‌های مهمی که باید درباره طراحی اتاق نوزاد بدانید در این بخش جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنگ اتاق نوزاد

اولین چیزی که در اتاق نوزاد به چشم می‌آید رنگ دیوار اتاق است، اگر قصد دارید دیوار اتاق فرزندتان را رنگ کنید سعی کنید خلاقیت به خرج دهید با استفاده از دو رنگ ملایم و طرح‌های جالب اتاق نوزاد را رنگ آمیزی کنید. تصویر زیر گزینه خوبی برای ایده گرفتن است و هزینه چندانی ندارد فقط کمی سلیقه لازم دارد.


تخت اتاق نوزاد

در انتخاب تخت خواب نوزاد دقت کنید و سعی کنید تختی انتخاب کنید که ارتفاع کمی داشته باشد، تخت خواب‌هایی که نرده دارند قطعا گزینه بهتری هستند. تخت خواب‌های نوزاد امروزه مدل‌های متنوع و بسیار زیبایی دارند که با توجه به سلیقه تان دست به انتخاب میزنید برای زیباتر شدن تخت خواب میتوانید از کوسن‌های فانتزی استفاده کنید.


تم رنگ اتاق نوزاد

برای طراحی اتاق نوزاد اول باید تم رنگی آن را انتخاب کنید مثلا اگر فرزندتان دختر است صورتی و سفید انتخاب ایده آلی است و باید تمام وسایل اتاق را به رنگ صورتی و سفید انتخاب کنید برای نوزاد پسر نیز آبی، سبز، قرمز نیز انتخاب خوبی است.


تزیین دیوار‌ها

دیوار‌های اتاق نوزاد باید پر از تزیینات باشند از ریسه‌های مختلف، باکس‌های فانتزی و عروسک‌های زیبا میتوانید برای تزیین دیوار اتاق نوزاد استفاده کنید. تزیین دیوار اتاق تاثیر شگفت انگیزی در زیباتر شدن اتاق خواب دارد پس از آن غافل نشوید.     منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل دکوراسیون اتاق خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)

عصر ایران - خانه تیون که توسط گروه معماری FB+MP طراحی شده است، در سئارا برزیل در منطقه Chapada do Araripe که به‌ واسطه جنگل ملی حفاظت‌ شده و وسیع خود معروف است، قرار دارد. مفهوم این معماری متمایز از تعادل دقیق میان نظرات و خواسته های مشتری برای طراحی  و همچنین الزام به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از روند ساخت و ساز، منشا گرفته است.

زمین چالش‌ برانگیز منطقه که با شیب‌ های تند مشخص می‌ شود، تصمیم به افزایش سطح خانه نسبت به زمین را ضروری می‌ سازد. چنین انتخاب هوشمندانه ای نه تنها مشکلات تماس با زمین مانند نفوذ و نیاز به عایق بندی اصولی را برطرف می کند، بلکه به حمایت از چشم‌ انداز طبیعی نیز یاری می رساند. یکی از نکات کلیدی رعایت شده در این پروژه حفظ نمای پانوراما از خط افق شهر بوده است که از طریق یک حصار بزرگ روی پشت بام و چارچوب استراتژیک داخلی به دست آمده است.

انتخاب مصالح و مواد نیز توسط FB+MP در کمال هنرمندی انجام شده است. این فرآیند زیبایی‌ شناسی صنعتی را در بر می‌ گیرد و از بلوک‌ های بتنی برای نرده ‌ها و  همچنین پروفیل‌ های فلزی با اسلب های بتنی برای سازه استفاده می‌ کند. علاوه بر این پنل های شیشه ای ارتباط یکپارچه با فضای باز را تقویت می کنند و به طور متفکرانه ای در طراحی برای نور طبیعی و هماهنگی فضایی ادغام می شوند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 3×3 ریتریت؛ مکانی عالی برای دور شدن از زندگی پر هیاهوی شهری(+عکس)

دیگر خبرها

  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • الکترود جوشکاری co2 و نکات  مهم خرید سیم جوش co2
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • نکات ویژه کنکوری‌ها برای پذیرش در آزمون فرهنگیان