Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:05:09 GMT

خاطره میثم مطیعی از مرحوم نوربخش+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۶۲۲

خاطره میثم مطیعی از مرحوم نوربخش+ عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز و در جریان بازدید محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان گلستان طی یک سانحه رانندگی در محدوده بریدگی شصت‎کلا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه ناگوار موجی از اندوه را در بین مسئولان و مردم به بار آورد.

در ادامه خاطره‌ای را که میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) در صفحه اینستاگرامش از مرحوم نوربخش منتشر کرده ، مشاهده می‌کنید.

مطیعی نوشت:

تنها یکبار دکتر نوربخش را دیدم. حدود یکسال‌ و نیم قبل بود که به مطب آن مرحوم مراجعه کردم. به عنوان جراح ارتوپد مرا معاینه کرد. دقت و شرافت کاری‌اش در کسوت یک پزشک نمایان و تحسین برانگیز بود. 
خبر فوت ناگهانی‌اش تلنگری برای همه‌ی ما است.‌

شادی روحش فاتحه و صلواتی در این شب جمعه نثار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • قلاب ؛ میثم ابراهیمی و مهدی امیری
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • ببینید | خاطره با رادیو
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید