Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی درگذشت رییس و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در اثر سانحه تصادف، آیت الله هاشمی شاهرودی در پیامی این حادثه تاسف بار را تسلیت گفت.

خبرگزاری شبستان، گروه سیاسی به نقل از­ اداره کل ارتباطات و تشریفات دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پی سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، متن پیام آیت الله هاشمی شاهرودی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت ناگهانی جناب آقای دکتر نوربخش مدیرعامل و دکتر تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در حین انجام ماموریت اداری و خدمت رسانی به مردم موجب تاسف و تاثر اینجانب شد.
بدین وسیله درگذشت این دو مدیر خدوم و پرتلاش را که تا آخرین لحظات عمر خود در پی انجام وظیفه و خدمت صادقانه به مردم و قشر زحمتکش کارگر، بیمه شدگان تامین اجتماعی،مستمری بگیران و بازنشستگان عزیز بودند،به محضر مقام معظم رهبری،هیئت محترم دولت،خانواده محترم آنان،مدیران و کارکنان محترم سازمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن عزیزان ،رحمت واسعه و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سید محمود هاشمی شاهرودی

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز ۲۰۱۸ خوزستان تصادفات جاده ای هفته کتاب و کتابخوانی محمد جواد ظریف شیراز نهم ربیع الاول تامین اجتماعی علامه طباطبایی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیت تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی