Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام دولت آمریکا اعلام کرد بعید است طی نشست گروه 20 در اواخر ماه نوامبر در زمینه اختلاف نظر تجاری با چین گشایش چشمگیری حاصل شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعرفه ها آمریکا چین نماینده تجاری واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز

گروه بهمن با سبدی از محصولات متنوع خود از جمله امپاور BD500،FAWJ6  تک محور ، X9،  فورس ۱۲ تن و نیز  امپاور BD300 در شهرک حمل و نقل کالای اهواز حضور خواهد داشت تا رانندگان بتوانند از نزدیک با آخرین قابلیت‌های روز این گروه خودروسازی آشنا شوند.

این رویداد روزهای 5 و 6 اردیبهشت ماه از ساعت 8 الی 12 و16:30 الی18:30 برگزار می‌شود که رانندگان فرصت رانندگی با محصولات X9، امپاورBD500  و FAWJ6 تک محور را خواهند داشت.

گفتنی است؛ کامیون امپاور BD300 محصول 19 تن بهمن دیزل است. کامیون BD300 از موتور شناخته شده CUMMINS بهره می‌برد که با حجم موتور ۶۷۰۰ cc قدرتی معادل ۳۰۰ اسب بخار را تولید می‌کند.

کشنده امپاورBD500 با موتور شناخته شده CUMMINS با حجمی معادل ۱۱۸۰۰ ccتوانایی حمل ۴۴ تن بار را دارد. این کشنده از سال ۱۴۰۱ توسط شرکت بهمن دیزل تولید و روانه بازار شده است. 

همچنین X9 از دیگر محصولات پیشرفته بهمن دیزل است که توان رقابت با بهترین کشنده‌های اروپایی را دارد. این محصول مجهز به موتور 13 لیتری با توان 560 اسب بخار و گشتاور 2600 نیوتن‌متر، گیربکس اتوماتیک 12 دنده ZF آلمان و ریتاردر هیدرولیکی 5 مرحله است. این خودرو مجهز به انواع سیستم‌های پیشرفته کنترلی و ایمنی از جمله کروز کنترل تطبیقی، ترمز ضدقفل و ترمز اضطراری هوشمند است. 

کشنده فاو J6 از موتور شش سیلندرWUXI  با تزریق مستقیم و مجهز به توربو شارژ و اینترکولر و گیبرکس ZF و 16 دنده دستی با ریتاردر هیدرولیکی گیربکس پنج مرحله‌ای عرضه خواهد شد. این کشنده از نظر امکانات رفاهی با کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافری، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک با گرم‌کن و سردکن با قابلیت تنظیم در شش جهت، کروز کنترل و سیستم‌های ایمنی نظیر AEBS و LDWS، چراغ رانندگی در روز و ده‌ها امکانات دیگر عرضه می‌شود.

کامیون فورس F210 با موتور CUMMINS با حجم ۴۵۰۰cc توانایی حمل ۱۲ تن بار را دارد. فورس F210 یک خودروی تجاری ایمن، مدرن و راحت است. فورس ۱۲تن باری ایمن است چون از فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برد. ترمز به عنوان مهمترین ابزار ایمنی خودرو در فورس ۱۲ تن از پیشرفته‌ترین روش‌ها بهره می‌گیرد و از سایر رقبای داخلی خود برتر است.

دیگر خبرها

  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • عزم مقام‌های عالی ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد