Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعی از مسئولین کشوری با صدور پیام هایی، درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون وی طی سانحه رانندگی را تسلیت گفتند.

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رئیس جمهوی در پیام تسلیت خود آورده است: مرحوم دکتر نوربخش از پزشکان ارزشمند و مدیران باتجربه کشور بود و پدر بزرگوارش نیز عمر خود را در حوزه سلامت و درمان و ارائه خدمات فراوان به مردم بیرجند و قائن در استان خراسان جنوبی صرف نمود که خدمات این خاندان سادات خیرخواه، هرگز از یاد و خاطر مردم این منطقه فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم تاج الدین نیز که نمایندهٔ مردم اصفهان در دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود، خدماتی ارزنده و کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشت.

محمود واعظی

متن پیام تسلیت محمود واعظی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت ناگهانی و تاسف بار دو تن از همراهان صدیق و پرتلاش دولت تدبیر وامید، آقایان دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل پرتلاش سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی آن سازمان؛ در سانحه رانندگی و حین انجام ماموریت اداری و خدمت به مردم شریف کشورمان، موجب غم و اندوه فراوان شد.

این ضایعه دردناک را به خانواده های محترم این عزیزان و کلیه همکاران مرتبط با خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی تسلیت می گویم و از درگاه خدای سبحان برای آن خدمتگزاران فقید، اجر جزیل و علو درجات، و  برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور

پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در پیام تسلیت خود، ضمن ابراز همدردی با خانواده این عزیزان آورده است: این عزیزان از خدمتگزاران خدوم و پاک دست نظام اسلامی و تلاشگران عرصه خدمت به مردم ایران بویژه کارگران زحمتکش و عزیز بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی

رییس‌جمهور کشورمان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

این‌جانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان