Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک روز در شلوغی کوچه گیرش آورد و بعد از یک مشت دری وری، حسن را حسابی زد. در این حین براتعلی با موتور هوندایش سر رسید و گرد و خاکی به پا کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، پاسدار شهید «براتعلی داودی» در ۱۳۳۷ در مشهد مقدس در خانواده‌ای محروم متولد شد و در نهایت در ۲۸ فروردین ۱۳۶۲ در پیرانشهر بر اثر آسیب‌دیدگی شدید و قطع یک دست و دو پا به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان را که در کتاب «ماشال» گردآوری شده است، منتشر می‌کند.

قصاص

برادر ناتنی حسن، طبل‌زن باشگاه بود. هیکل درشتی داشت و خیلی باد در سرش بود. با بچه محل ما، خیلی ناسازگار و بدرفتار بود.

یک روز در شلوغی کوچه گیرش آورد و بعد از یک مشت دری وری، حسن را حسابی زد. در این حین براتعلی با موتور هوندایش سر رسید و گرد و خاکی به پا کرد.

ماجرا را که از دهانشان شنید، حق را به حسن داد. چون جلو جمع این اتفاق افتاده بود، دستور داد همانجا هر چه کتک خورده نثار طبل‌زن توخالی کند!

آقای هیکل هم، که آوازه‌ براتعلی را شنیده بود و از بر و بازویش حساب می برد، تمکین کرد تا قصاص تمام و کمال اجرا شود. شما یک لحظه تصور کن بعد از این ذره‌ای جرأت بی احترامی به حسن بکند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید شهادت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس

بدیعی گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در حوزه آبخیزداری دستگردان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب آب در بند‌های خاکی و سازه‌های سنگی ملاتی وجود دارد.

وی همچنین افزود: در سازه‌های سنگ ملاتی حوزه سد دربید ۳۵۰هزار متر مکعب آبگیری شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طبس با اشاره به آبگیری ۲۰۰ هزار متر مکعب در حوزه کریت گفت: بند خاکی ملوند نیز ۶۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • باران سیل‌آسا سد خاکی را در یک استان شکاند | فیلم
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • تخریب بند خاکی دوازده امام روستای نوده
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • مرمت سد های خاکی بالا دست شهر زرند