Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:08:32 GMT

ازدواج عجیب مرد جوان با نامزد مرده خود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۱۷۱

ازدواج عجیب مرد جوان با نامزد مرده خود

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ازدواج و فلسفه عشق‌های آتشین برای افراد عادی جامعه تنها در داستان‌ها و افسانه‌های قدیمی خلاصه می‌شود و اغلب افراد ماجراهای عاشقانه را به داستان‌های تخیلی و فانتزی مربوط می‌دانند.

عشق تند و آتشین سوپر استار های هندی نیز در بین مردم زبانزد است و وقتی موردی در ازدواج برای آن‌ها عجیب باشد از آن به عنوان «فیلم هندی» تعبیر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عجیب‌ترین مورد ازدواج در طول تاریخ  چادیلدفی" یک مرد تایلندی است که نامزدش شب قبل از عروسی اش تصادف کرده و جان خود را از دست می‌دهد. این مرد تایلندی به دلیل عشق و علاقه فراوان به نامزد خود، در نهایت ناراحتی و غم از دست دادن او، مراسم ازدواج خود را با نامزد مرده‌اش برگزار کرده است.

جالب است بدانید این مرد تایلندی برای مراسم عروسی خود ضمن فراهم بودن شرایط برگزاری یک جشن عروسی مفصل، میهمان هم دعوت کرده و در حضور آن‌ها حلقه ازدواج را به دستان نامزد مردم خود نشانده است.

وی پس از به پایان رسیدن مراسم ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش،  جسد وی را به خانواده او برای برگزاری مراسم ترحیم قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج عجیب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت

پسر معتاد به مشروبات الکلی که با فریب دختر جوان او را از خانه فراری داده بود با پیگیری به‌موقع پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران، اواسط فروردین امسال درپی ناپدید شدن دختری ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر این دختر با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت: حدود هشت ماه قبل متوجه شدم دخترم با پسر جوانی آشنا شده و قصد ازدواج دارد اما در بررسی‌ها فهمیدم که پسر جوان به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد به همین خاطر بشدت با این ازدواج مخالفت کردم اما پس از آنکه دخترم با مخالفت شدید ما مواجه شد یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: با تحقیقات میدانی مشخص شد دختر به همراه همان پسر جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از یک سوپر مارکت خرید کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت.

 پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه دختر جوان به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

 متهم در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت به خارج از کشور اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.ولی‌پور گودرزی در پایان گفت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که خانواده امن‌ترین محیط برای آنها است و با بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هایشان با خانواده مشورت کنند و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت