Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:27:44 GMT

سینه‌های ما آماج حملات دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۲۱۶

سینه‌های ما آماج حملات دشمن است

خبرگزاری فارس: افتتاحیه دومین دوره «سفیران انقلاب» اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور حجت الاسلام والمسلمین شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان ،سرگرد شهریاری جانباز حادثه تروریستی اخیر اهواز و همسر شهید کجباف شهید مدافع حرم برگزار شد.

* سفیر انقلاب اسلامی زنی است که در مسابقات آسیایی با حجاب کامل حضور پیدا می کند نه مسئولی که به دشمن آتو می دهد

حمزه دستیار دبیر واحد بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در این مراسم گفت: دشمن برای امام خمینی از واژه رهبر ایران استفاده می کرد و هرگز کلمه امام را در رسانه هایش استفاده نکرد در واژه رهبر مفهومی خاص و برای ملت است و در کنار موسلینی و هیتلر، امام خمینی هم یک رهبر برشمرده می شود، در حالی که امام کلمه ای فراتر از ملت است و پای امت اسلام در میان این یعنی نگاه فرامرزی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص دوره سفیران انقلاب افزود: سفیر انقلاب اسلامی زنی است که در مسابقات آسیایی با حجاب کامل حضور پیدا می کند نه آن مسئول که به دشمن آتو می دهد.گاهی لازم است از یمن پایداری و از لبنان مقاوت بیاموزیم و از برخی کشورها تکنولوژی وارد کنیم.

* نباید برای دفاع از مستضعفان عرق بر پیشانی مان بنشیند

حجت الاسلام محسن شفیعی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان هم در ادامه در خصوص مولفه های اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از بنیاد های جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم در سراسر جهان است.

وی گفت: شخصی که بگوید دیگران ربطی به ما ندارند، انسان بی دردی است. یکی از مولفه های دیگر نیز استکبار ستیزی است، که امام خمینی نیز به ما آموخت باید بسوزیم و شعله ای در جان ما همیشه شعله ور باشد.

شفیعی ادامه داد: نباید برای دفاع از مستضعفان عرق بر پیشانی مان بنشیند و باید با کسی که بلند سخن می گوید با قدرت صحبت کنیم. زیرا ادبیات نرم برای جهان امروز مناسب نیست دشمنان ما بر کفر و باطل خود جسور و محکم اند و ما نیز باید بر حق خود محکم باشیم.

* سینه‌های ما آماج حملات دشمن است

سرگرد شهریاری هم در ادامه این مراسم بیان داشت: سینه های ما آماج حملات دشمن است و ما نیز که در حادثه تروریستی اهواز مورد اثبات گلوله قرار گرفته ایم به سینه خورده است.

وی افزود: بسیاری نسبت به راهیان نور به ما ایراد وارد می کنند در حالی که هنوز برای آلمانی ها در لنین گراد و سربازان انگلیسی هرساله یادواره گرفته می شود. پس ما چرا نباید برای جوانانی که اولین جنگی را رقم زدند که خاکی در آن تصرف نشد یادواره برقرار کنیم؟

وی ادامه داد: وظیفه من نظامی حفاظت از مرز و ایجاد امنیت است و وظیفه دانشجو برافراشته کردن پرچم انقلاب در جهان است. دانشجوی امروز مدیر فردا است پیغام ما به شما ایستادن بر سر ایده های انقلابی خودتان است.

* باید اسلامی بودن انجمن های اسلامی اصل و محور باشد

گفتنی است در ادامه همسر شهید کجباف (شهید مدافع حرم) از لزوم پایبندی و رسالت انجمن های اسلامی و لزوم پایبندی به راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی گفت و تاکید کرد: باید اسلامی بودن انجمن های اسلامی اصل و محور باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: افتتاحیه سفیران انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟