Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع امنیتی در نیجریه اعلام کردند در حمله گروه تروریستی بوکوحرام به یک پایگاه نظامی در شمال شرقی نیجریه، دستکم سه نظامی کشته و چند نفر دیگر ناپدید شدند.

بنابر اعلام منابع امنیتی نیجریه، نیروهای وابسته به بوکوحرام چهارشنبه شب به پایگاه نظامی شهر کارتو در فاصله 150 کیلومتری شمال مایدوگیری حمله کردند و دستکم سه نظامی را کشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام نظامی که نخواست نامش فاش شود با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش نیجریه با یک هواپیما، تروریست ها را در خارج از پایگاه نظامی هدف قرار داد، از ناپدید شدن چندین نظامی در این درگیری ها خبر داده است.

از چند هفته پیش تاکنون، حملات به ویژه به پایگاه های نظامی در نیجریه افزایش پیدا کرده است. از ماه ژوئیه تاکنون، یکصد نظامی در این کشور آفریقایی کشته شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفریقا گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین از وقع انفجارهای مهیب در پایگاه نظامی موسوم به پایگاه کالسو در جنوب بغداد که پایگاه مشترک نیروهای ارتش، پلیس فدرال و نیروهای حشد الشعبی خبر داده است.

رویترز نیز به نقل از منابع ارتش عراق مدعی شده است که این انفجار در پایگاه مورد استفاده نیروهای حشد الشعبی صورت گرفته است.

خبرگزاری فرانسه هم به نقل از منابع امنیتی عراق گزارش داده است که بر اثر انفجار و بمباران یک پایگاه نظامی در عراق، حداقل یک نفر جان خود را از دست داده و تعدادی زخمی شدند.

در همین حال بسیج مردمی عراق اعلام کرد: انفجاری در مقر نیروهای الحشدالشعبی در پایگاه نظامی کالسو در منطقه المشرو در بزرگراه شمال استان بابِل رخ داد.

بلافاصله تیم تحقیقاتی در محل حاضر شد و این انفجار خسارات مادی و جراحاتی را به‌همراه داشت که پس‌از تکمیل تحقیقات اولیه جزئیات را منتشر خواهیم کرد.

العهد اعلام کرده است که دست‌کم ۸ نفر در انفجار پایگاه کالسو زخمی شدند.

همچنین رئیس کمیتۀ امنیتی فرمانداریِ بابِل نیز اعلام کرد که ۵ انفجار بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین به پایگاه نیروهای بسیج الحشد الشعبی رخ داده؛ حجم آتش‌سوزی به‌دلیل وجود درختان در اطراف پایگاه بوده.

کد خبر 6082885

دیگر خبرها

  • حمله هوایی به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح
  • حمله هوایی به یک پایگاه نظامی حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح
  • جزئیات حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • حمله به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • سرقت بیش از ۲۳۳ هزار سند در حمله هکری «انانیموس» به ارتش رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل در بغرنج‌ترین شرایط به سر می‌برد
  • سرقت ۲۵۰ هزار سند در حمله هکری «انانیموس» به ارتش رژیم صهیونیستی
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • ببینید | این پایگاه نظامی اسرائیل مبدا حمله به ساختمان کنسولگری ایران بود
  • حسادت زلنسکی به نتانیاهو: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید