Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@14:55:00 GMT

افتخاری جدید برای هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۴۱۶

سایت اسپانیایی مارکا اقدام به انتخاب نامزدهای بهترین هواداران فوتبال در دنیا کرده و در بین نامزدهای این رده بندی نام هواداران پرسپولیس نیز دیده می شود.

در متن نشریه مارکا آمده است: "هر تیم فوتبالی نیاز به حمایت فوق العاده داشته و ما به دنبال بهترین هواداران هستیم. پس لطفا نه از روی تعصب و علاقه بلکه با منطق در این نظرسنجی شرکت کرده و بهترین هواداران فوتبال را در جهان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

هواداران پرسپولیس که تیم مورد علاقه شان در فصل جاری به فینال لیگ قهرمانان رسید، در بسیاری از بازی ها استادیوم آزادی را مملو از تماشاگر کرده و یکی از عوامل رقم خوردن مهم ترین افتخار تاریخ برون مرزی خود شدند.

در دیدار فینال و علیرغم قهرمانی نماینده ژاپنی در مقابل دیدگان هواداران پرسپولیس، آنها از عملکرد تیم خود که در شرایطی دشوار به فینال رسیده بود تقدیر کرده و به تشویق کادر فنی و بازیکنان پرداختند که این اتفاقات مورد توجه بسیاری از رسانه های خارجی قرار گرفته و حالا نام آنها در بین نامزدهای بهترین هواداران دنیای فوتبال دیده می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال جهان پرسپولیس لیگ قهرمانان بازی کادر فنی و بازیکنان رسانه پرسپولیس مارکا هواداران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الشرق الاوسط؛ ابو علی ستاره فوتبال فلسطین که تابعیت دانمارکی دارد از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته است که برای تیم ملی کشورش فلسطین به میدان برود.   ابو علی که با قراردادی برای ۴ فصل و نیم به مبلغ دو میلیون یورو به پر افتخار‌ترین تیم آفریقا یعنی الاهلی مصر پیوسته، قرار است در بازی‌های آینده فلسطین این تیم را همراهی کند. ابو علی از زمان پیوستن به تیم الاهلی برای این تیم ۳ گل به ثمر رسانده است و از بازیکنان تاثیر گذار الاهلی بوده است. النجار روزنامه نگار با انتشار ویدیویی در فاضی مجازی نوشته است: زندگی در اینجا متوقف نشده و نخواهد شد من از قلب غزه سرافراز با شما صحبت می‌کنم، وسام ابوعلی فلسطینی پیراهن بهترین باشگاه قرن را بر تن کرده است و ما امیدواریم بهترین نماینده برای ما باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • جوابیه مدیر تراکتوری به ادعای تند سپاهان!
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه