Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:05:30 GMT

آخرین فیلم از مرحوم نوربخش قبل از تصادف

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۴۲۶

آخرین فیلم از مرحوم نوربخش قبل از تصادف

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: آخرین فیلم از مرحوم تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی در جریان سفر امروز به استان گلستان را مشاهده می‌کنید.

حجم ویدیو: 793.76K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07

به گزارش گروه حوادث رکنا: امروز و در جریان بازدید محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان گلستان در طی یک سانحه رانندگی در محدوده بریدگی شصت‎کلا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آخرین فیلم از این دو مدیر را مشاهده می‌کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ نوربخش و تاج الدینی در تصادف وحشتناک+ فیلم و عکس دیده نشده اعتراف زن جوان به قتل عام 9 دختر و پسر ! + عکس قاتل و 3 مرد همدستش گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدینی معاون پارلمانی مجلس کشته شدند +فیلم و عکس تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! نخستین ویدئو از سانحه رانندگی کاروان حامل وزیر کار/وضعیت وخیم مدیرعامل تأمین اجتماعی+فیلم تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس دردناکترین مرگ /مرد ارومیه ای اسید خورد تا بمیرد! زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد پژو 207 صندوق دار نیامده 150 میلیون تومان شد !+جدول قیمت عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی فیلم اخبار حوادث استان گلستان سازمان تامین اجتماعی فیلم سفر آخرین فیلم عکس فیلم ایران اعدام دختر تهران دستگیر رئیس ارز ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون نیاز به سیم‌کارت حوادث را به شماره ۱۱۲ اطلاع دهید

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شماره ندای امداد ۱۱۲ شماره اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و مردم می‌توانند گزارش حوادث و نیاز به امدادرسانی خود را بدون وجود سیم کارت نیز اعلام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی اظهار داشت: در دومین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ در کشور، ۱۹۴ مورد عملیات امدادی، ۱۲۰مورد جاده‌ای «معادل ۶۲ درصد» و همچنین ۱۰ مورد کوهستان «معادل ۵ درصد» انجام شده است.

وی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۳۷۹ نفر عنوان کرد و افزود: ۷۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۳۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند، ۷ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۲ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۲۷ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۱۲۷ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

بابک محمودی ادامه داد: شماره ندای امداد ۱۱۲ شماره اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و مردم می‌توانند گزارش حوادث و نیاز به امدادرسانی خود را بدون وجود سیم کارت نیز اعلام کنند، که همکاران ما در سراسر کشور آماده پاسخگویی در حوادث احتمالی هستند.

دیگر خبرها

  • عوامل اصلی ایجاد تصافات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری کدامند؟
  • جای خالی یادمان شاه‌قاسم فیض‌بخش در طرشت
  • با شروع تعطیلات؛ آیا یوز‌ها باز هم قربانی می‌شوند؟
  • اساسنامه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصویب شد
  • فوت ۱۲۰۰ نفر در حوادث ترافیکی نوروز امسال
  • ۷۰ درصد حوادث سفرهای دریایی از مبادی غیرمجاز است
  • آمادگی ایران مقابل حوادث هسته‌ای چقدر است؟
  • ثبت ۲۷ هزار و ۴۰۰ ماموریت برای اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بدون نیاز به سیم‌کارت حوادث را به شماره ۱۱۲ اطلاع دهید
  • واژگونی خودرو در گچساران ۳ کشته برجای گذاشت