Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:39:57 GMT

فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۵۳۲

رکنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با کمال تأسف شب گذشته ویدیویی از یک زن برهنه در شبکه‌های اجتماعی نشر و بازنشر شد که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد این فرد همان بیمار روحی و روانی شدید است که دو روز قبل نیز در یکی از محلات شهر یاسوج نیمه عریان ظاهر شده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ پاسدار "بیت اله محمدپور"، اظهار کرد: دو روز پیش یک زن که نیمه عریان در یکی از معابر عمومی شهر یاسوج ظاهر شده بود، دستگیر و طی تحقیقات پلیس Police مشخص شد این فرد داری اختلالات روحی و روانی شدید است و از کودکی به این بیماری مبتلا بوده و به دلیل نوع بیماری مداوم از خانه و مراکز درمانی فرار Escape می‌کند که پس از تشکیل پرونده به بیمارستان اعصاب و روان یاسوج منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا این‌که شب گذشته این زن در فرصتی مناسب از بیمارستان فرار کرد و بار دیگر در یکی از معابر شهر یاسوج برهنه ظاهر شد که پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی بلافاصله به محل اعزام و این فرد توسط مأموران پلیس زن دستگیر و به بیمارستان منتقل و هم اکنون بستری و تحت مراقبت است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز تأسف از انتشار ویدیویی این واقعه در شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان اصلی انتشار این دو فیلم آغاز کرده و به کاربران فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی قویاً توصیه می‌شود از نشر و یا بازنشر این ویدیو و یا ویدیوهای مشابه خودداری کنند و مردم یقین داشته باشند پلیس و دستگاه قضائی با خاطیان به شدت برخورد خواهند کرد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ نوربخش و تاج الدینی در تصادف وحشتناک+ فیلم و عکس دیده نشده اعتراف زن جوان به قتل عام 9 دختر و پسر ! + عکس قاتل و 3 مرد همدستش گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدینی معاون پارلمانی مجلس کشته شدند +فیلم و عکس تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! نخستین ویدئو از سانحه رانندگی کاروان حامل وزیر کار/وضعیت وخیم مدیرعامل تأمین اجتماعی+فیلم تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس دردناکترین مرگ /مرد ارومیه ای اسید خورد تا بمیرد! زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد پژو 207 صندوق دار نیامده 150 میلیون تومان شد !+جدول قیمت عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police فرار Escape فیلم فضای مجازی اخبار حوادث پلیس فرار دستگیری یاسوج نیمه عریان عکس فیلم ایران اعدام دختر تهران دستگیر رئیس ارز ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جراحی گفت: به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی این استان در حال اجراست.

وی افزود: بر این اساس در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین (ع) زنجان و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر، به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: متناسب با ظرفیت‌های مراکز درمانی ساز و کار‌های ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.

جراحی گفت: پیش بینی‌های لازم در مراکز درمانی انجام و روسای بیمارستان‌ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد و در خصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.

وی افزود: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکارد‌های مخصوص و در مبادی ورودی شهر‌های زنجان و ابهر، به مردم در خصوص ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: در مراکز درمانی به نحوی برنامه‌ریزی شده که از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.

جراحی گفت: دفاتر پرستاری بیمارستان امام حسین(ع) با شماره تلفن ۳۳۰۱۱۲۳۱ و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر با شماره تلفن ۳۵۲۷۹۲۴۷ آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی است.

دیگر خبرها

  • قتل سه بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • قتل ۳ بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان
  • تیم نویدکیا بباز نیست؛ کامبک و فرار از باخت خانگی
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • پورحمیدی و فرار از خاطره تلخ مقابل فولاد
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • خودزنی برای فرار از دست پلیس؛ دستگیری قاتل در خواب سنگین