Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – سفیر ایران: استفاده از سلاح غذا و دارو ضد شهروندان جنایت علیه بشریت است،عراقچی: امریکا حاکمیت ملی اروپایی ها را به چالش کشیده است،پاکستان: پنچ مرزبان میرجاوه تحویل ایران شدند و سنای آمریکا به تداوم کشتار یمنی‌ها چراغ سبز نشان داد از مهمترین خبرهای ایرنا در 12ساعت گذشته بود.

اخبار داخلی
*********
نیویورک - سفیر ایران در سازمان ملل متحد،استفاده از غذا و دارو به عنوان سلاحی علیه شهروندان را جنایت علیه بشریت برشمرد و گفت: نیروی مخربی با ایجاد جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایرانیان به دنبال ناکام گذاشتن یا انحراف تلاش ایران برای ارتقای حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رم - معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با قائم مقام وزارت امورخارجه ایتالیا گفت: دلار به اسلحه ای تبدیل شده که امریکا با استفاده از آن خواسته های نامشروع خود را بر شرکای اروپایی تحمیل کرده و عملا حاکمیت ملی دولت های اروپایی را به چالش کشیده است.
تهران - هیات داوران انجمن ترویج علم پس از بررسی و طرح سوابق فعالیت نامزدها در هیات مدیره، برندگان نوزدهمن دوره جایزه ترویج علم در سال 1397 را معرفی و به پاس یک عمر تلاش در راه ترویج علم و آگاهی، از فیزیکدان برجسته کشور تجلیل کردند.
رم - عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اسقف اعظم پل ریچارد گالاگر وزیر امورخارجه واتیکان گفت، اعمال مجدد تحریم ها توسط امریکا توافق هسته ای را با خطر مواجه کرده است.
اخبارخارجی
*********
رم - مارتا گرانده رئیس کمیسیون خارجی مجلس نمایندگان ایتالیا تاکید کرد: همکاری با ایران در منطقه غرب آسیا قطعا یکی از اولویت های دولت رم است
تهران - سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی روز پنجشنبه در پایان هفتمین نشست مشترک خود در بروکسل پایتخت بلژیک ، بر اهمیت برجام و لزوم بهره‌مندی ایران از منافع آن تاکید کردند.
اسلام آباد - سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت که پنج مرزبان آزاد شده میرجاوه به ایران تحویل داده شده اند.
تهران - سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه، پنجشنبه شب اعلام کرد: نیروهای آمریکایی، بمباران های خود در استان دیر الزور در شرق سوریه با استفاده از بمب های فسفری را از سر گرفتند.
تهران - «استیو بلاک» وزیر امور خارجه هلند پنجشنبه شب اعلام کرد: هلند مصمم است که در شورای امنیت سازمان ملل متحد از تحریم های تسلیحاتی سعودی حمایت کند.
تهران – سنای آمریکا روز پنجشنبه با رای 77 به 21 مانع تصویب قطعنامه‌ای برای منع فروش تسلیحات به بحرین به عنوان متحد عربستان سعودی در جنگ علیه مردم یمن شد.
سن پترزبورگ - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران و وزیر فرهنگ روسیه ضمن دیدار و تبادل نظر با یکدیگر بر گسترش روزافزون روابط فرهنگی در بخش های مختلف تاکید کردند.
تهران - «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب اعلام کرد: توقف حملات عربستان به الحدیده در غرب کشور، نه با هدف کاستن از فشار افکار عمومی جهان ویا ارسال کمک های بشردوستانه، بلکه برای کسب وقت و تجدید قوای وآمادگی برای دور جدید حملات انجام می شود.
مسکو - دومای روسیه امروز پنجشنبه در نشست علنی خود توافقنامه ایجاد محدوده آزاد تجاری میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا را تایید کرد.
تهران- سازمان عفو بین الملل پنجشنبه شب در واکنش به اظهارات دادستانی عربستان و انتشار جزئیات بیشتری از چگونگی کشته شدن «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی در استانبول ترکیه، اعلام کرد: نتایج تحقیقاتی که توسط مقام های ریاض در این زمینه صورت می گیرد، فاقد اعتبار است.
تهران – آمریکا روز پنجشنبه در تلاش برای تبرئه ولیعهد عربستان سعودی از اتهام قتل «جمال خاشقچی» 17 تبعه این کشور را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.
بغداد - نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق خطاب به آندرو پیک مسئول امور عراق و ایران در وزارت خارجه آمریکا خواستار معافیت کشورش از تحریم های یکجانبه آمریکا شد.
شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات عناوين ايرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت های رژیم کودک کش اسراییل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مؤمن و محجبه انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسائل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است؛ غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده و نابودی تربیت دینی است.

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

نوری افزود: این روزها دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند و خواستار رسیدگی به حقوق مردم مظلوم غزه هستند.

امام جمعه بجنورد در انتها با محکومیت زندانی کردن دانشجویان آمریکایی و اروپایی، گفت: دانشجویان تنها به خاطر خشونت علیه زنان و کودکان غزه شعار می‌دهند اما اینک زندانی می‌شوند

کد خبر 750321

دیگر خبرها

  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • فطرت بیدار عامل اعتراض دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی است
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت