Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@07:33:07 GMT

قاتل خاموش ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۵۸۴

رکنا: 8 نفر بر اثر مسمومیت با منوکسید کربن به بیمارستان انتقال داده شدند.

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز، بر اثر منوکسید کربن حاصل از روشن کردن زغال در روستای برم سیاه شهرستان نورآباد ۸ نفر دچار مسمومیت شدند.

وی تصریح کرد: حادثه Incident دیدگان، پس از اقدامات اولیه به بیمارستان شهرستان ممسنی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اضافه کرد: برای امدادرسانی به افراد حادثه دیده ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

حسن همتی ابا اشاره به اینکه حالت تهوع، سردرد و سرگیجه از جمله علائم گاز گرفتگی هستند، ادامه داد: اگر در محیط بسته که با وسیله گاز سوز گرم می‌شود قرار گرفتید و این علائم را داشتید، درب‌ها و پنجره‌ها را باز کرده، از محیط خارج شده و با ۱۱۵ تماس بگیرید.

شهرستان ممسنی در فاصله ۱۴۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ نوربخش و تاج الدینی در تصادف وحشتناک+ فیلم و عکس دیده نشده اعتراف زن جوان به قتل عام 9 دختر و پسر ! + عکس قاتل و 3 مرد همدستش گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدینی معاون پارلمانی مجلس کشته شدند +فیلم و عکس تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! نخستین ویدئو از سانحه رانندگی کاروان حامل وزیر کار/وضعیت وخیم مدیرعامل تأمین اجتماعی+فیلم تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس دردناکترین مرگ /مرد ارومیه ای اسید خورد تا بمیرد! زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد پژو 207 صندوق دار نیامده 150 میلیون تومان شد !+جدول قیمت عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پزشکی حادثه Incident اخبار حوادث بیمارستان کربن تماس مسمومیت انتقال عکس فیلم ایران اعدام دختر تهران دستگیر رئیس ارز ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به طرح تبدیل محور‌های دو طرفه این شهرستان به جاده‌های یک‌طرفه گفت: با توجه به شدت حوادث رانندگی در جاده‌های ۲ طرفه، تبدیل آنها به محور‌های یک‌طرفه در اولویت قرار دارد.
مرتضی فولادی همچنین با اشاره به دو طرفه بودن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد نیز گفت: ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد قرار دارد که در قالب دو قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: قطعه اول این طرح به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.
مرتضی فولادی گفت: با اقدامات به عمل آمده قطعه اول طرح سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد