Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی در پیامی درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان را در سانحه رانندگی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزای شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در پیام محمدمهدی مروج الشریعه آمده است: خبر اسفناک درگذشت شادروان دکتر سید تقی نوربخش رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی کشور و شادروان عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان در جریان سانحه تصادف در ماموریت به استان گلستان، موجب تاسف و تالم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با مرحوم نوربخش گفته است: مرحوم دکتر سید تقی نوربخش که شامگاه (23 آبان ماه) در پاویون فرودگاه مهرآباد آخرین دیدار و نگاه سراسر محبت و آغوش پرمهر آن بزرگوار را داشته و هرگز کلمات محبت آمیز آن عزیز ارجمند را از یاد نخواهم برد، به حق از سرمایه‌های خراسان جنوبی و کشور و منشاء خدمات ارزنده ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی بوده اند.

 

استاندار خراسان جنوبی افزود: اینجانب ضایعه اسفناک درگذشت ایشان را به مردم شریف ایران اسلامی، مجموعه سازمان تامین اجتماعی کشور و خانواده مکرم ایشان و یکایک هم استانی های شریف خراسان جنوبی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خداوند متعال، برای آن فقیدین، علو درجات و همجواری با اولیاء و برای بازماندگان محترم و معزز، بویژه خانواده معظم و مکرم آنان، صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت می نمایم.

 

دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون امور مجلس این سازمان که عصر (۲۴ آبان) در حومه گرگان بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شده بودند، ساعاتی پیش بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جان باختند.

 

مرحوم نوربخش متولد خراسان جنوبی است و از سال 1392 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد. وی فوق تخصص جراحی ارتوپدی و در سال های 1376 تا 1380 قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و سال های 1382 تا 1384 قائم مقام سازمان نظام پزشکی بود.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته کتاب و کتابخوانی خوزستان زعفران تبریز ۲۰۱۸ شبستان یزد تصادفات جاده ای نهم ربیع الاول استان همدان تامین اجتماعی رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی