Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزارت خزانه‌داری آمریکا نام 17 عربستانی از جمله یک مشاور سابق ولیعهد عربستان را در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار داد.

به گزارش رکنا به نقل از الجزیره، 17عربستانی از جمله سعود القحطانی مشاور ارشد ولیعهد عربستان و محمد العتیبی کنسول عربستان سعودی در استانبول را در رابطه با پرونده قتل Murder جمال خاشقجی در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد: عربستانی‌هایی که مشمول تحریم شده‌اند در قتل وحشیانه جمال خاشقجی دست داشتند. آنها کسانی هستند که وحشیانه در قتل یک روزنامه‌نگار مقیم ایالات متحده دست داشتند؛ باید مسئولیت کاری که کرده‌اند را بپذیرند.

این تحریم‌ها همچنین شامل ماهر عبد العزیز المطرب، سرهنگ سازمان اطلاعات عربستان و هماهنگ کننده عملیات قتل

صلاح الطبیقی، پزشک Doctor پزشکی قانونی و رئیس بخش ادله جنایی سازمان اطلاعات عربستان

منصور أباحسین، افسر سازمان دفاع مدنی عربستان

نایف العریفی، پزشک و افسر نیروهای مسلح سعودی

ولید الشهری، مسئول بازپروری و اصلاح اداره زندان‌های منطقه الشرقیه عربستان

مشعل البستانی، افسر نیروی هوایی و یکی از متهمان به شکنجه Torture و قتل خاشقجی

مصطفی المدنی، کارمند بخش عمومی عربستان، او کسی است که لباس‌های خاشقجی را بعد از قتل پوشید و از کنسولگری عربستان خارج شد

علاوه بر این افراد 8 تن دیگر از مقامات سعودی در این فهرست گنجانده شده‌اند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ نوربخش و تاج الدینی در تصادف وحشتناک+ فیلم و عکس دیده نشده اعتراف زن جوان به قتل عام 9 دختر و پسر ! + عکس قاتل و 3 مرد همدستش گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدینی معاون پارلمانی مجلس کشته شدند +فیلم و عکس تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! نخستین ویدئو از سانحه رانندگی کاروان حامل وزیر کار/وضعیت وخیم مدیرعامل تأمین اجتماعی+فیلم تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس دردناکترین مرگ /مرد ارومیه ای اسید خورد تا بمیرد! زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد پژو 207 صندوق دار نیامده 150 میلیون تومان شد !+جدول قیمت عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder پزشک Doctor پزشکی جنایی شکنجه Torture عربستان قتل تحریم آمریکا خزانه عکس فیلم ایران اعدام دختر تهران دستگیر رئیس ماه تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران