Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@04:01:53 GMT

موقوفه عبدالعظیمی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۷۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ زمستان است و هوا بس ناجوانمردانه سرد است، سلامت را کسی پاسخ خواهد گفت؟!

از سال‌ها پیش واقفی خیر برای سوخت زمستانه نیازمندان اندیشیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گزارش تصویری نیازمندان زمستان موقوفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری تهران و بنیاد تعاون ارتش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، به منظور احیای موقوفه حاج اسماعیل جراح تهرانی که در جنوب شهر تهران واقع شده است، امروز تفاهم نامه هایی بین سازمان اوقاف و امور خیریه با دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری تهران و بنیاد تعاون ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه،   حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، سیدمهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و شیخ رضایی، تولیت موقوفه جراح تهرانی به منظور احداث داروخانه، پارک علم و فناوری و ساخت مسکن منعقد شد.

سهیل بیگدلی، مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور در این باره گفت: موقوفه حاج اسماعیل جراح تهرانی با ظرفیت بالایی که دارد در جنوب شهر تهران واقع شده و درآمدی که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ داشته به طور متوسط در سال ۱۰ میلیارد تومان بوده است. در این زمینه  با توجه به هدفگذاری که ریاست محترم سازمان اوقاف برای حمایت از پروژه های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری ترسیم کرده اند، یکی از تفاهم نامه هایی که امروز امضا شد بحث همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تهران، متولی موقوفه حاج اسماعیل جراح تهرانی و شهرداری تهران برای احیای این موقوفه بود.

وی اظهار کرد: بر این اساس مقرر شد این موقوفه حدود ۷ هکتار زمین در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهرداری قرار دهد و مجوزهای لازم برای ایجاد یک پارک فناوری برای حمایت و خدمت رسانی به مردم جنوب تهران و کشور اتفاق بیافتد.

بیگدلی عنوان کرد: همچنین با توجه به محرومیت‌ها و محدودیت‌هایی که در در جنوب شرق تهران وجود دارد و عموما مردم این منطقه از تهران با مشکل تهیه دارو مواجه هستند، تفاهم نامه ای به منظور اختصاص فضایی برای احداث داروخانه ۱۳ آبان بین سازمان اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی تهران منعقد شد و در اسرع وقت عملیات اجرایی آن آغاز می شود. 

وی افزود: در راستای شعار و تعهد دولت نسبت به تامین و تولید مسکن و با توجه به‌ ظرفیتی که در سازمان اوقاف برای تحقق این تعهد وجود دارد بر اساس تفاهم نامه که بین سازمان اوقاف با شهرداری و بنیاد تعاون ارتش منعقد شد، مقرر شد از ظرفیت موقوفه حاج اسماعیل جراح تهرانی که زمین ۱۹ هکتاری دارد و فاقد درآمد هست برای ساخت مسکن استفاده شود. 

بیگدلی تصریح کرد: در این زمینه، سازمان نوسازی شهر تهران در حوزه ایجاد منطقه با در نظر گرفتن تمامی کاربری های لازم و صدور پروانه متناسب با آورده در پروژه همکاری می کند و بنیاد تعاون ارتش مسئولیت ساخت مجموعه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۵ امامزاده استان یزد مجری طرح آرامش بهاری هستند
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی حوزه مسکن در سمنان دستگیر شد
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی در سمنان دستگیر شد
  • امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری تهران و بنیاد تعاون ارتش
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • امکان حضور ایرانیان خارج از کشور در جایزه موقوفه البرز فراهم شده است 
  • کاهش تصادفات فوتی در استان سمنان/پلیس در نقاط حادثه خیز مستقر است