Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، شب گذشته 24 آبان ماه در مراسم اولین سالگرد شهادت وحید فرهنگی والا و دو شهید مدافع حرم استان آذربایجان‌شرقی در مسجد دانشگاه تبریز، گفت: آمریکا، این قدرت شیطانی و خبیث که جهان تاکنون نظیرش را ندیده است تلاش می‌کند ملت ایران را در محاصره سیاسی - اقتصادی قرار دهد تا مقاومت ملی ما را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متحدان سنتی آمریکا در مواجه با نظام و ملت ایران حاضر نیستند در کنار آمریکا قرار گیرند

وی افزود: آیا امروزه دیگر کسی حاضر است که در کنار آمریکا علیه ما ائتلاف کند؟ حتی متحدان سنتی آمریکا نیز در مواجه با نظام و ملت ایران و رهبر شجاع حاضر نیستند که در کنار آمریکا قرار گیرند.

وی با اشاره به اروپا، ترکیه و پاکستان مبنی بر عدم همکاری با آمریکا، توضیح داد: این آمریکا است که  به تدریج در حال منزوی شدن و از دست دادن نفوذ سیاسی خود در عالم بوده و در مقابل این انقلاب ما است که در حال رشد و بلوغ و در حال اعتلای منزلت سیاسی در جهان است.

متجلی شدن آیه «الیوم یَئِس الذین کفروا» در صحنه کنونی کشور

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنان انقلاب در ماه‌های اخیر هرچه فراخوان دادند تا با سوء استفاده از شرایط سخت اقتصادی و فشار معیشتی، مردم را به خیابانها بریزند و امنیت داخلی را خدشه دار کنند، شکست خوردند و آیه «الیوم یَئِس الذین کفروا» در صحنه کنونی کشور متجلی شد.

سردار سلامی، «حداکثر فشار به ایرانی‌ها» را اسم رمز توطئه جدید آمریکا همراه با عملیات روانی شدید دانست و خطاب به دولتمردان آمریکا گفت: شما چطور جرات می کنید به مردم ایران بگویید اگر می خواهید گرسنه نمانید باید تسلیم خواسته ما بشوید؟

دورریز غذایی ایرانی‌ها‌ 50 میلیون گرسنه آمریکاییها را سیر می‌کند

وی گفت: ما به سران مستکبر امریکا می گوییم شما اگر راست می‌گویید بروید 50 میلیون گرسنه بی خانمان خیابانی خود را سیر کنید و نگران مردم ما نباشید.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: مردم ایران با دور ریز غذاهای روزانه خود می‌تواند 50 میلیون آمریکایی گرسنه و بدبخت را سیر کند؛ شما حق تحقیر ملت بزرگ ایران را ندارید چون خودتان در حال زوال هستید.

وی خاطرنشان کرد: محصول جنگ طلبی و دخالت دولت آمریکا در کشورهای مختلف جهان وجود میلیون‌ها گرسنه خیابانی در خود این کشور است و امروز آن چه در صحنه بین‌المللی مسلّم شده این است که هر ملتی با آمریکایی‌ها دوستی کرد ذلیل، بی غیرت، تحقیر و هتک حرمت شد و هر مردمی با ایران اسلامی پیمان دوستی بست ، عزیز و مقتدر ماند.

زمین خوردن دشمنان در تهاجم فرهنگی

سردار حسین سلامی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران گفت: غربی‌ها تمام قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی خود را به کار بستند تا جوانان ایرانی را از رهبر و انقلاب جدا کنند اما نتیجه بر عکس شد و دختران و پسران جوان ایران زمین، دشمن را در تهاجم فرهنگی بر زمین زدند.

وی با اشاره به جنگ چهل ساله مردم ایران با استکبار جهانی اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی هم در تحریم شدید بودیم و نفتمان را یا نمی خریدند یا به قیمت بسیار ارزان می خریدند تا فلج شویم اما ما توانستیم در محیط نا برابر قدرت، با رهبری پیشوای انقلاب، امام خمینی ایستادگی و اراده خود را بر مستکبران تحمیل کنیم.

سردار سلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی به خصوص شهدای مدافع حرم گفت: جوانان مدافع حرم جهاد و شهادت را در میان همه اعمال نیک برگزیدند تا شیعه بودن را در عمل معنا کنند.

اگر شهدا نبودند سرنوشت ما هم مثل مردم کشورهای اشغال شده و ذلیل می‌شد

وی افزود: اگر شهدای جبهه مقاومت انقلاب اسلامی نبودند سرنوشت ما هم مثل سرنوشت مردم کشورهای اشغال شده و ذلیل می‌شد و نوامیس و جان و مالمان به دست جلادان و آدمکشان می‌افتاد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نه حرکت ناوها و نه غرش توپ‌ها هیچکدام نمی تواند ملتی را که شهادت را برای خود افتخار می‌داند بترساند.

وی افزود: امشب میزبان سه شهید جاودانه مدافع حرم از جمله سردار ذاکر حیدری هستیم که هرگز لباس جهاد را از تن در نیاورد و حتی وقتی بازنشسته شد بازهم جنگید و به عهد و پیمان خود وفا کرده و در نهایت شربت شیرین شهادت و لباس جاودانگی را بر اندام خود پوشاند و بر افتخارات تبریز افزود.

وی سپس با تاکید بر اینکه شهید فرهنگی والا روح قرآنی را بر جامعه عرضه کرد، افزود: ایشان میدان جهاد را بر هر عمل صالح ترجیح داد و برای گسترش معارف اسلام تلاش کرد.

سردار سلامی در خصوص شهید نومی نیز گفت: ظهر عاشورا به لقای پروردگار خود پیوست و این زیباترین و باشکوه ترین بیان احساس شیعی بودن یک جوان مومن است.

شهدا حجت‌های واقعی حضرت حق هستند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا آموزگاران عزت، کرامت، ثبات قدم و ایستادگی ما هستند، گفت: شهدا حجت‌های واقعی حضرت حق بر این ملت هستند. بدون وجود این عزیزان ما هم وجود نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا به آرزوها پشت کردند، گفت: آنها توانستند از نیروی جاذبه نفس عبور کنند و احساس پرواز در فضای ملکوت را تجربه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه شهدای مدافع حرم آمریکا یادوراه شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد

معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه پاسداران گفت: رژیم آمریکا هزینه زیادی برای کادرسازی و تربیت یک نسل امریکوفیل در عراق پرداخت و نتایج قابل توجهی هم بدست آورد اما با خط مشی و راهبردی که در قبال فلسطین در پیش گرفت آن سرمایه‌گذاری دود شد. روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در خیابان‌های بغداد و منامه آویزان کنند چندان دیر نیست و آمریکایی‌ها باید خودشان را برای مواجهه با این وضعیت آماده کنند.

سردار محمدرضا نقدی با بیان این‌که مجاهدان عالم در قبال جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بی‌کار ننشسته‌اند، اظهارکرد: این عالم صاحب دارد و براساس سنت‌های شناخته شده‌ای اداره می‌شود. امام خامنه‌ای در اولین واکنش نسبت به عملیات طوفان الاقصی به یک سنت الهی اشاره کردند و فرمودند وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید، باید منتظر طوفان بود.

بنابر روایت فارس، وی افزود: صهیونیست‌ها بعد از طوفان الاقصی باید به خودشان می‌آمدند و از شدت ظلم و جنایت می‌کاستند و راه حساب شده‌تری را در پیش می‌گرفتند. در این صورت دست‌کم برای یک دهه دیگر عمر حکومت‌شان تمدید می‌شد. اما آن‌ها با شدت بخشیدن به جنایت علیه بشریت، راه میان‌بری برای نابودی خودشان گشوده‌ و زمینه را برای وقوع حادثه‌ای مهیب‌تر از طوفان الاقصی فراهم کردند.

معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه پاسداران با بیان این‌که عمق جنایت‌پیشگی صهیونیستها افکار عمومی منطقه و مردم جهان را به ستوه آورده، خاطرنشان کرد: اکنون چنان عزمی در مردم منطقه ایجاد شده که سابقه نداشته و وقتی حرکت بزرگ و عمومی مردم منطقه آغاز شود، هیچ نیرویی نمی‌تواند با آن به مقابله برخیزد. امروز با قاطعیت می‌توان گفت بین این زنجیره‌ی حوادث و زوال قطعی رژیم صهیونیستی هیچ فاصله‌ای نخواهد بود.

سردار نقدی با اشاره به پشتیبانی کامل آمریکا از جنایت‌های صهیونیست‌ها، اظهار کرد: پس از طوفان الاقصی آمریکا هم می‌توانست راهبرد حساب شده و پیچیده‌تری را در پیش بگیرد، اما انگار خواست پروردگار بود که سرنوشت رژیم جنایتکار آمریکا با فرزند نحس و شوم خودش در خاورمیانه گره بخورد.

وی تصریح کرد: خداوند متعال برای بیداری بیشتر جامعه‌ی بشری و آمادگی جدی‌تر مجاهدان، به آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت داده اما آن‌ها از این حقیقت غافل هستند که عذابی خوارکننده برای‌شان تدارک دیده شده. اگر این جنایت‌ها نبود موج اعتراض به موجودیت رژیم صهیونیستی به داخل کاخ سفید نمی‌رسید و بیداری درونی در ارتش آمریکا آن نظامی آمریکایی را به مرحله خود سوزی نمی‌رساند. قابل پیش بینی است که با ادامه‌ی این روند باید منتظر اعتراض نظامیان بلند پایه‌ی آمریکایی باشیم.

سردار نقدی اظهار کرد: رژیم آمریکا هزینه زیادی برای کادرسازی و تربیت یک نسل امریکوفیل در عراق پرداخت و نتایج قابل توجهی هم بدست آورد اما با خط مشی و راهبردی که در قبال فلسطین در پیش گرفت آن سرمایه‌گذاری دود شد. روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در خیابان‌های بغداد و منامه آویزان کنند چندان دیر نیست و آمریکایی‌ها باید خودشان را برای مواجهه با این وضعیت آماده کنند.

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مقام جهاد اسلامی: اختلاف اسرائیل و آمریکا نمایشی است/رژیم صهیونیستی منزوی شده است
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است