Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای از عرضه تخم مرغ با هدف تنظیم بازار در این فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار اظهار بی‌اطلاعی کرد. آفتاب‌‌نیوز : مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرده که با هدف تنظیم بازار تخم مرغ، از هفته گذشته هر شانه تخم مرغ با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.
امیر خسرو فخریان - رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای - در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اظهار بی‌اطلاعی از عرضه تخم مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، گفت: اگر این موضوع صحت داشت، اتحادیه تاکنون از عرضه محصول مورد نظر در فروشگاه‌ها مطلع شده بود.  

کد خبر: ۵۵۶۹۱۱ تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فروشگاه مواد غذایی فروشگاه های زنجیره ای تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • این تصاویر رییس جمهورها را به گونه‌ای که تا به حال ندیده‌اید نشان می‌دهد!
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!