Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم الگوگیری از معصومین در زمینه تبلیغ دین گفت: انبیای الهی و اهل بیت (ع) تبلیغ دین را تازمان آخر تداوم دادند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکردند. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان شامگاه پنج شنبه در مراسم سی و هفتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و ششمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغ کار انبیای الهی و اهل بیت (ع) بود، خداوند در سوره احزاب وظیفه انبیای الهی را مشخص کرده است که ترویج معارف دینی از جمله آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آثار و برکات تبلیغ دین افزود: افرادی که در زمینه تبلیغ معارف دینی فعالیت می‌کنند هیچ گاه خسته و ناامید نشده و شرایط منفی آن‌ها را ساکت نمی‌کند و مجبور به کناره گیری نمی‌شوند و تا زمانی که زنده هستند و این اقدام با عظمت اثرگذار را ادامه می‌دهند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم الگوگیری از معصومین در زمینه تبلیغ دین تصریح کرد: انبیای الهی و اهل بیت (ع) تبلیغ دین را تازمان آخر تداوم دادند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکردند، پبامبر (ص) بیمار شده بودند اما با این حال به مسجد رفتند و ساعات آخر عمر خود را به تبلیغ پرداختند.

انصاریان بیان کرد: گفتار رسول خدا در آن مراسم در آسمان عشق ثابت مانده است، پیامبر (ص) کتاب الله و عترت را در بین مردم به یادگار گذاشتند و فرمودند هیچ گاه این دو را از دست ندهید.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ دین نزد اهل بیت (ع) افزود: ملاک تبلیغ از منظر رسول خدا، قرآن و اهل بیت (ع) است و امام علی (ع) لحظاتی پیش از شهادت بر مبنای تبلیغ وصیت خود را تنظیم کرد و همه آن را ملاحظه کردند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امام صادق (ع) در زمانی که احساس کردند در حال شهادت هستند دستور دادند که همه اقوام در کنارشان جمع شوند و برای آن‌ها تبلیغ کردند، آخرین وصیت 124 هزار پیامبر سفارس به نماز بوده است که این موضوع معنای تبلیغ است.

انتهای پیام/ن

R7854/P1361/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شیخ حسین انصاریان‌ در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

بنابر گزارش جماران، وی گفت: چهارتا مسجد کنار حرم‌ها را ملاک نگیرید، خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است.

وی ادامه داد: شیرین‌تر از انبیاء و ائمه‌ هدی و فقهای واجدالشرایط‌ در عالم نبوده و نبوده است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898848

دیگر خبرها

  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی