Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مرحله استانی مسابقات فصلی بین‌ شعب مؤسسه «الهادی» استان فارس شهرستان جهرم و موسسه نورالثقلین بوشهر با محوریت حفظ قرآن به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

این مسابقات در یکی از شعب موسسه نورالثقلین واقع در روستای ساحلی به نام بریکان طی سه روز از 9 آذرماه آغاز می‌شود که 180 نفر در این مسابقات ثبت‌ نام کرده‌اند و برای اولین بار در استان، شرکت‌کنندگان در منازل اهالی روستا اسکان پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات ویژه دو گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال در هشت رشته  حفظ(کتبی و شفاهی) و دو رشته مفاهیم برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان زیر 15 سال در رشته‌های حفظ نیم جزء، 1، 2، 3، 4 و 5 جزء و در رشته مفاهیم با محوریت سوره‌های پایانی قرآن(از سوره تین تا ناس) و شرکت‌کنندگان بالای 15 سال در رشته حفظ 1، 3، 5، 10، 20 جزء و حفظ کل و رشته مفاهیم با محوریت 14 سوره منتخب از پنج جزء آخر قرآن و جزء سی با هم به رقابت می‌پردازند.

همچنین، پنجمین دوره مسابقات تفسیر امسال با تفسیر سوره احزاب در روز 23 آذرماه با همکاری 27 موسسه در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن بوشهر ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: المپیک از جمله مسابقاتی است که تمام کشور‌ها با هدف کسب مدال در آن حضور دارند و هدف اول ما نیز کسب مدال در پاریس است و تلاش می‌کنیم بتوانیم در بخش انفرادی و تیمی جزو رشته‌های مدال آور باشیم

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پورسلمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره المپیک پاریس گفت: تیم ملی شمشیربازی سابر ایران موفق شد در فروردین ماه سهمیه المپیک را کسب کند و همچنین ۳ شمشیرباز ایرانی در جدول انفرادی نیز قرار گرفتند.
وی افزود: براین اساس شمشیربازان برای حضور در اردوی ۵۰ روزه کمپ تمرینی کریستین بائو راهی فرانسه شدند و از پیمان فخری با توجه به تجربه‌ای که در این رشته ورزشی دارد دعوت کردیم که علاوه بر حضور در کادر فنی، مربی بخش انفرادی نیز باشد.
در ادامه رئیس فدراسیون شمشیر بازی بیان کرد: ما علاوه مسابقات المپیک ۳ رویداد بزرگ را پیش رو داریم که اولین رویداد مسابقات جایزه بزرگ سئول کره جنوبی است که در نیمه اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
پورسلمان افزود: همچنین شمشیربازان ما در پایان اردیبهشت ماه در مسابقات وردکاپ اسپانیا در بخش تیمی و انفرادی و در مسابقات قهرمانی آسیا که در تیرماه برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسابقات مهم پیش روی ما، انتخابی زون قاره آسیا است که در آن کشور‌هایی که از کسب سهمیه جا مانده‌اند حضور خواهند داشت که از ایران هم اسماعیلی و امینی و خانم‌ها رضایی، کارگر و سازنجیان نیز به این مسابقات اعزام خواهند شد.
رئیس فدراسیون شمشیر بازی در پایان بیان کرد: المپیک از جمله مسابقاتی است که تمام کشور‌ها با هدف کسب مدال در آن حضور دارند و هدف اول ما نیز کسب مدال در پاریس است و تلاش می‌کنیم که بتوانیم در بخش انفرادی و تیمی جز رشته‌های مدال آور کشورمان در المپیک باشیم.

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است