Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@02:33:46 GMT

آخرین فیلم از مرحوم نوربخش

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۹۳۵

آخرین فیلم از مرحوم نوربخش

‍‍‍‍‍‍

سید محمدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین عصر دیروز در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شدند و در بیمارستان جان باختند.

روابط عمومی وزارت کار اعلام کرد که مراسم تشییع مدیرعامل و معاون فقید این سازمان، امروز(جمعه) برگزار می‌شود.

بیانیه وزراتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

"انا لله و انا الیه راجعون

ضمن تسلیت ضایعه درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان در تصادف دلخراش رانندگی به اطلاع می رساند، مراسم تشییع آن دو عزیز سفر کرده روز جمعه مورخ ۲۵ آبان ۹۷ ساعت ۱۳ از بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

سید محمدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین عصر امروز در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شدند و در بیمارستان جان باختند.

 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدهانوم: بیمارستان‌ها به میدان جنگ تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس نیوز، رییس سازمان جهانی بهداشت نسبت به تبعات حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در شمال غزه ابراز نگرانی کرد.

«تدروس آدهانوم» رییس سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بیمارستان‌ها هرگز نباید میدان جنگ باشند. ما به شدت نگران وضعیت بیمارستان شفا در شمال غزه هستیم که جان کارکنان بهداشتی، بیماران و غیرنظامیان در آنجا در خطر است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. همزمان با این حملات، نظامیان اشغالگر اسراییلی هم اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را به محاصره درآوردند.

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا خبر دادند. به گفته این منابع، صدها آواره، بیمار، خبرنگار و کادر پزشکی و درمانی در داخل این بیمارستان محاصره شدند.

کد خبر 6058316

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری رییس سازمان جهانی بهداشت درباره غزه
  • آدهانوم: بیمارستان‌ها به میدان جنگ تبدیل شود
  • عوامل اصلی ایجاد تصافات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری کدامند؟
  • پاس های بیرون پای تماشایی زین الدین زیدان / فیلم
  • جای خالی یادمان شاه‌قاسم فیض‌بخش در طرشت
  • به این دلیل ۳ روز آینده به سفر نروید
  • هوشمند سازی فعالیت‌های پلیس راهور در اولویت امور قرار گیرد
  • زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • نیجر توافقنامه نظامی با آمریکا را لغو کرد
  • سازمان ملل هدف قرار دادن فلسطینیان در صف دریافت کمک را محکوم کرد