Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق در یک گاراژ در جاده خاوران و آتش گرفتن چهار دستگاه اتوبوس بین شهری خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: ساعت ۷:۱۴ صبح امروز حریق در گاراژ نگهداری خودرو در جاده خاوران بعد از سه راه سیمان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهر تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بلافاصله سه ایستگاه به محل اعزام و مشخص شد کاراژ محل حادثه محلی برای نگهدای خودور‌های اسقاط شده است، اما در محل چهار دستگاه اتوبوس قدیمی بین شهری نیز وجود داشته که دچار آتش سوزی شده و بخش‌های زیادی از آن‌ها دچار حریق شده اند.

ملکی گفت: مخزن گازوئیل یکی از این اتوبوس‌ها نیز دچار آتش سوزی شده بود، اما خوشبختانه کسی داخل این اتوبوس‌ها حضور نداشت و آتش نشان‌ها با سرعت عمل بالا موفق به اطفاء حریق شدند و از سرایت آتش به خودور‌های دیگر جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: در حال حاضر آتش نشان‌ها در حال عملیات لکه گیری هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش نشانی اتوبوس حریق جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار