Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@07:29:54 GMT

شوخی بامزه اکبر عبدی با بهاره رهنما + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۱۵

شوخی بامزه اکبر عبدی با بهاره رهنما + عکس

رکنا: بهاره رهنما در صفحه اینستاگرامی خود عکسی در کنار اکبر عبدی منتشر کرد.

بهاره رهنما تصویری از خود و اکبر عبدی، بازیگر Actor پیشکسوت سینما Cinema را در اینستاگرام Instagram به اشتراک گذاشت و نوشت: «در کنار آقای عبدی جهان و دردهاش به یک شوخی زیبا بیشتر شبیهه.»

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جناره خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم حجاب چگونه در ایران اجباری شد / حسن روحانی چه نقشی داشت؟! +فیلم گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلای که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس تشییع جنازه وحید مظلومین/ سلطان سکه هم باشی آخر گذرت به اینجا می‌افتد+ تصویر فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج محیط‌بان وظیفه شناش همدانی به اعدام محکوم شد ! این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: بهاره رهنما بازیگر Actor سینما Cinema اینستاگرام Instagram اکبر عبدی بهاره رهنما عکس بازیگر شوخی عکس فیلم ایران اعدام دختر رئیس تهران دستگیر ماه ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه عباس عبدی به حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند روز گذشته، فیلمی از غلامعلی حدادعادل در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن گفته است: «هر کلمه بی‌معنایی که به «الف» ختم شود اسم دختر می‌شود.»

‏در همین راستا، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی آینده نوشت: «تا هنگامی که پس از ۴۵ سال انحصار کامل آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای، نکوشند که بجای تمسخر، درک همدلانه‌ای از رفتار مردم پیدا کنند، وضع از این که فکر می‌کنند متفاوت‌تر هم خواهد شد. مردم با فرهنگ تحمیلی مخالفند.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888615

دیگر خبرها

  • شوخی با ورزشکاران؛ 28 مارس 2024
  • فیلم/ تشییع شهید حزب الله «شهید وحید عاملی» در رمادیه
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • عروسی دختر شاه اینجا برگزار شد!
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • لحظات فان و بامزه دنیای فوتبال / فیلم
  • طعنه عباس عبدی به حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • خاطره خنده دار اکبر عبدی از آجیل عید نوروز