Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: راه کار مقابله با دلار بعنوان اهرم فشار امریکا برکشورها ، تقویت روابط دوجانبه پولی بین کشورها است. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد امروز در دیدار با فعالان فضای مجازی شهرستان در پاسخ به پرسشهای آنان اظهارداشت: نماینده بودن در  کاشان و آران و بیدگل باتوجه به بزرگی و پرجمعیت بودن حوزه کاشان و وجود مطالبات فراوان از سوی مردم کار دشواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساداتی نژاد در مورد  رای نیاوردن طرح شفافیت آرا در مجلس گفت:  دو طرح در رابطه با شفافیت در مجلس امضا شد یکی توسط حسینعلی حاجی و یکی توسط ذوالنور، ولی وجود دو طرح مشابه باعث شکست رای ها شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: سه ائتلافی شدن مجلس و وجود یک ائتلاف بی طرف  در مجلس از کارایی و بازدهی مجلس کم کرده است.

وی در رابطه با حذف دلار گفت: بعد از جنگ جهانی دوم امریکا بازو های قدرت بسیاری برای خود ایجاد کرد که یکی از مهم ترین آن ها دلار بوده است. راه کار مقابله با این اهرم فشار امریکا برکشورها،  تقویت روابط دوجانبه پولی بین کشورها است. 

همچنین نماینده شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در پایان از جوانان انقلابی در خواست کرد  تا در حفظ آثار باستانی به ویژه مجموعه سیلک و حفاظت از محیط زیست کوشا باشند و با تشکیل گروه های فعال محیط زیستی از مصادره این بخش توسط سود جویان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ش

R7845/P1377/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: فردا پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد.

حجت الله دهدشت افزود: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین دو نماینده دیگر حوزه انتخابیه آبادان و یک نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی متولدان ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و براساس قانون افرادی که در دور اول در حوزه انتخابیه رای دادند باید در همان حوزه در رای گیری شرکت نمایند.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند.

دیگر خبرها

  • رایزنی ایران و تاجیکستان درمورد تقویت روابط دوجانبه
  • روح الامینی: باید انحصار از بازار خودرو برداشته شود
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • کدام نماینده مجلس ۱۴۰ سکه گرفته است؟
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ۷ چیزی که فقط افرادی که در خانواده ای با روابط سمی بزرگ شده اند درکشان می کنند