Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@17:34:03 GMT

گزارش: تفرقه‌افکني آمريکا در آسيا

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۴۸

گزارش: تفرقه‌افکني آمريکا در آسيا

خبرگزاري آريا - پکن به‌عنوان بزرگترين شريک تجاري 10 کشور عضو «آ. سه. آن» در نشست اين اتحاديه در سنگاپور براي کاهش تنش در درياي چين‌جنوبي و گسترش مبادلات چند جانبه تجاري با اين اتحاديه بزرگ اقتصادي به توافق‌هاي تازه‌اي رسيده است.
«مايک پنس» معاون رئيس جمهور آمريکا اما در نشست «آ.‌سه. آن» دوباره بر سياست‌هاي تفرقه‌افکنانه و يکجانه‌گرايي واشنگتن بر طبل اختلاف‌ها کوبيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کليدواژه امريکا چين مالزي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر گداری با اشاره به پیشبرد اهداف همکاری‌های دوجانبه و مراودات تجاری و اقتصادی ایران با روسیه، اظهار کرد: گزارش مرکز آمار گمرک نشان می‌دهد که طی ۱۱ ماه ۱۴۰۲، ایران از لحاظ ارزشی حدود ۸۵۱ میلیون دلار کالا و به لحاظ وزنی ۱۹۸۴ هزار تن کالا به روسیه صادر کرده است که این اعداد حکایت از رشد صادرات به این کشور را می‌دهند.

وی ادامه داد: صادرات به روسیه در ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۸ درصد از نظر ارزشی و ۵۵ درصد از نظر وزنی رشد داشته است.

بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت، گداری از اعزام هیأت‌های تجاری به منظور توسعه همکاری‌های تجاری بین ایران و روسیه در ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اعزام هیأت‌های تجاری، علاوه بر همکاری استان‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری دو کشور باعث آشنایی و حضور چشمگیر و پررنگ‌تر شدن شرکت‌های توانمند تولیدی – صادراتی دو طرف می‌شود.

کد خبر 6062817 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد
  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • جهش تولید خودروهای تجاری
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲