Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@16:39:34 GMT

اجرای پویش «محمد(ص)، رسول انسانیت» در مساجد برزیل

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۶۳

اجرای پویش «محمد(ص)، رسول انسانیت» در مساجد برزیل

به گزارش ایکنا به نقل از akhbarelyom.com؛ اتحادیه مؤسسات اسلامی برزیل با صدور بیانیه‌ای، ضمن تأیید و حمایت از پویش بین‌المللی وزارت اوقاف مصر با نام «محمد(ص)، رسول انسانیت»، اعلام کرد که این اتحادیه آمادگی دارد با فراهم‌آوردن کتب ترجمه‌شده به زبان پرتغالی در زمینه سیره و شخصیت نبی اکرم(ص) در این پویش شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده؛ برگزاری محافل و مراسم‌هایی در تمامی مساجد وابسته به اتحادیه مؤسسات اسلامی برزیل از دیگر برنامه‌های این اتحادیه در راستای مشارکت در پویش بین‌المللی و چندزبانه «محمد(ص)، رسول انسانیت» است.
وزارت اوقاف مصر قرار است در طول ماه ربیع‌الاول پویشی چندزبانه با عنوان معرفی رسالت، فضایل، سیره و شخصیت پیامبر(ص) به زبان‌های مختلف در سراسر جهان اجرا کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا برزیل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای توسط بازیگر زن «نون خ»
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت