Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@00:07:01 GMT

تونل کارون ۴ در چهارمحال و بختیاری ریزش کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۱۳۵

رکنا: رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر بارش شدید باران تونل کارون ۴ در چهارمحال و بختیاری ریزش کرد.

سرهنگ رحمت‌الله نجفی رئیس پلیس Police راه استان چهارمحال و بختیاری گفت : ساعت 2 بامداد امروز بر اثر بارش باران شدید تونل کارون 4 ریزش کرده و سیل در منطقه نیز جاری شده است.

وی افزود: تاکنون گزارشی مبنی‌بر خسارت و تلفات جانی گزارش نشده و باید بارش باران قطع شود تا امکان بررسی محل حادثه Incident و خسارت ناشی از آن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به مسدود بودن تونل، مسیرهای جایگزین شامل لردگان ـ یاسوج ـ بهبهان ـ اهواز و شهرکرد ـ اصفهان ـ خرم‌آباد ـ اندیمشک ـ اهواز است.

نجفی با اشاره به وضعیت راه‌ها در استان تاکید کرد: بر اثر بارش باران سطح تمامی جاده‌ها لغزنده است و تردد در گردنه چری نیز تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است که در صورت نداشتن زنجیر چرخ اجازه تردد داده نمی‌شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جناره خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم حجاب چگونه در ایران اجباری شد / حسن روحانی چه نقشی داشت؟! +فیلم گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلای که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس تشییع جنازه وحید مظلومین/ سلطان سکه هم باشی آخر گذرت به اینجا می‌افتد+ تصویر فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج محیط‌بان وظیفه شناش همدانی به اعدام محکوم شد ! این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث چهارمحال و بختیاری رئیس پلیس راه استان تونل ریزش کارون عکس فیلم ایران اعدام دختر رئیس تهران دستگیر ماه ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: با عبور متناوب امواج از فراز منطقه از بعدازظهر امروز به ویژه برای نواحی غربی بارش‌های رگباری پیش بینی شده است.
مبینی افزود: شدت بارش‌های رگباری برای فردا و پس فردا در نواحی شرقی استان خواهد بود.
به گفته وی، چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور گزارش شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • وزش باد شدید
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری