Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@01:15:21 GMT

بهترین خطوط هوایی جهان برای سال 2019

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۱۴۴

بهترین خطوط هوایی جهان برای سال 2019

در این فهرست هواپیمایی سنگاپور به عنوان بهترین خط هوایی جهان شناخته شده است. آفتاب‌‌نیوز : سرویس اقتصادی- سایت Airline Rating در گزارش تازه خود از بهترین خطوط هواپیمایی جهان در 12 ماه گذشته نام برده است. 
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در این فهرست هواپیمایی سنگاپور به عنوان بهترین خط هوایی جهان شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خط هوایی از ماه اکتبر طولانی ترین مسیر بدون توقف جهان را با پرواز از سنگاپور به نیویورک افتتاح کرده است. 
شرکت هوایی نیوزیلند نیز به عنوان یکی از بهترین‌ها در رتبه بعدی قرار گرفته است. این سایت اشاره کرده که شرکت هوایی سنگاپور توانسته استانداردی طلایی را با تلفیق بهترین وجوه نوآوری‌های مسافری و مدل‌های پیشرفته‌تر هواپیماهای مسافبری به مسافران ارائه کند. در این رقابت شرکت‌های هوایی استرالیایی "Qantas Airways" و قطری "قطرایرویز" در رتبه‌های بعدی قرار گرفته است. 
در این رتبه‌بندی معیارهایی چون سن ناوگان هوایی، سودآوری، رتبه‌بندی از نظر سرمایه‌گذاری و روابط کارکنان برای ارزیابی مدنظر قرار گرفته‌اند. 
سنگاپور امسال در حالی بهترین رتبه را از آن خود کرده که سال 2017 و 2018 میلادی خط هوایی ایر نیوزیلند در جایگاه اول قرار گرفته بود. کد خبر: ۵۵۶۹۲۷ تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواپیمای مسافربری فرودگاه سفر سنگاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • اقتصاد اسلامی بدون وضو!