Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:51:49 GMT

بارندگی‌ها در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۱۹۶

بارندگی‌ها در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بارندگی‌ها تا اواخر وقت امروز در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

مهرداد قطره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: سامانه بارشی از روز چهارشنبه وارد استان شد که به تناوب سبب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، در برخی مناطق بارش برف به ویژه مناطق مرتفع و گردنه‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در کوهرنگ به 15 سانتی‌متر رسیده است، افزود: میزان بارش در کوهرنگ 71.4، شهرکرد 18.3، لردگان 73، صوصامی 73 و فارسان 43 میلی‌متر گزارش شده است.

معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شدت بارش‌ها تا ظهر امروز است که با خروج این سامانه مه صبحگاهی و کاهش محسوس دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

قطره خاطرنشان کرد: تا اواخر وقت امروز در سطح استان پدیده ابرناکی، رگبار و رعدو برق، در برخی مناطق بارش برف «به ویژه مناطق مرتفع و گردنه‌ها» و وزش باد نسبتا شدید به ویژه برای نیمه غربی و جنوبی استان در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما بارش باران امروز هم در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان و خراسان جنوبی را در بر گرفت و در یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز شاهد بارش بودیم.
بیشترین بارش در زرآباد سیستان و بلوچستان با ۲۷۰ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.
جاری شدن سیلاب و بارندگی‌های دو روز اخیر، ده‌ها محور شریانی و غیرشریانی و همچنین جاده‌های روستایی در جنوب کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان را مسدود کرده است.

سعید حاجی زاده گزارش می دهد 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبگیری بند‌های سنگی، ملاتی و گوراب‌ها در سیرجان
  • آبگیری بندهای سنگی و ملاتی و گوراب ها در سیرجان
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری