Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) قرار دادن نام شيخ «صالح العاروري» نايب رئيس اين جنبش در ليست تروريسم آمريکا را بخشي از تلاش‌هاي واشنگتن براي ضربه زدن به مقاومت دانست.
به گزارش پارس‌تودي؛ «حسام بدران» روز پنجشنبه با بيان اينکه قرار دادن نام يک فرمانده ملي در ليست تروريسم آمريکا باعث تغيير واقعيت‌هاي اين جنبش نخواهد شد، گفت، اين رفتار نشانگر موضع جانبدارانه آمريکا از رژيم صهيونيستي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بسام حمود» رئيس دفتر سياسي جماعت اسلامي لبنان نيز تصميم ظالمانه واشنگتن ضد نايب رئيس جنبش حماس را محکوم و اعلام کرد، اين اقدام در حالي صورت گرفت که رژيم صهيونيستي با سلاح‌هاي آمريکايي غيرنظاميان بي‌گناه را قتل‌عام مي‌کند.
رئيس دفتر سياسي جماعت اسلامي لبنان با تمجيد از نقش مهم صالح العاروري در عرصه مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي، تصريح کرد، آمريکا با قرار دادن نام وي در ليست تروريسم نشان داد که رهبران مقاومت را خطري براي پروژه‌هاي طراحي شده خود درباره نابودي مساله فلسطين مي‌داند.
وزارت خارجه آمريکا روز سه‌شنبه در اقدامي همسو با سياست‌ و خواسته‌هاي رژيم صهيونيستي، «صالح العاروري» نايب رئيس جنبش حماس را در ليست تروريسم قرار داد و 5 ميليون دلار جايزه براي ارائه هرگونه اطلاعات از وي تعيين کرد.
اين اقدام وزارت خارجه آمريکا پس از سفر هفته گذشته «ناتان سيلز» Nathan Sales هماهنگ‌کننده به اصطلاح امور مبارزه با تروريسم در وزارت خارجه آمريکا به منطقه و ديدار وي با مقامات رژيم سعودي و رژيم صهيونيستي صورت گرفت.
آمريکا قصد دارد تا با اتهام زدن به گروه‌هاي مقاومت در منطقه و فشار بر آنها، گروه‌هاي تروريستي و جبهه ضدمقاومت را در وضعيت بهتري قرار دهد.
گروه‌هاي مقاومت فلسطيني از جمله حماس نقشي اساسي در مقابله با توطئه‌ها و اقدامات محور آمريکايي - صهيونيستي - سعودي در منطقه دارند.
117/120
کليدواژه امريکا حماس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید