Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:32:13 GMT

تیم فوتسال ارژن شیراز پس از هفته ها پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۳۰۱

تیم فوتسال ارژن شیراز پس از هفته ها پیروز شد

شیراز - ایرنا- تیم ارژن شیراز در رقابت های فوتسال برتر مردان کشور پس از هفته ها طعم پیروزی را چشید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که از هفته شانزدهم، شامگاه پنجشنبه در سالن ابوالفتحی شبراز برگزار شد تیم میزبان در یک بازی نزدیک و پُرگل مقابل تیم پارسیان قم به برتری دست یافت.
شاگردان حمیدرضا کمالی سرمربی تیم ارژن که این تیم هم مشکلات مالی دارد و با بازیکنان جوان لیگ را پشت سر می گذارد، هر طور بود این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا فعلا در جدول در حاشیه امنیت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار تیم های یازدهم و دوازدهم جدول در این بازی از حساسیت زیادی برخوردار بود چرا که تیم ارژن در صورتی که با پیروزی میدان را ترک می کرد ،فاصله خود را با تیم پارسیان قم در جدول زیادتر می کرد که این امر اتفاق افتاد و میزبان در یک بازی جذاب که از سوی هر 2 تیم ارایه شد از سد نماینده قم گذشت و فاصله خود را با این تیم به هشت امتیاز رساند تا حاشیه امنیتی باشد برای تنها نماینده فارس در لیگ برتر مردان کشور.
در نیمه نخست تیم میزبان بازی خوبی ارایه نداد و این تیم میهمان بود که در این نیمه با برتری 2 بر یک به رختکن رفت.
با شروع نیمه دوم تیم میزبان برای جبران شکست حملات زیادی را روی دروازه حریفش انجام داد و ضمن زدن گل مساوی، 2 گل دیگر را به ثمر رساند و چهار بر 2 پیش افتاد.
در ادامه این نیمه، تیم پارسیان که برتری نیمه نخست را با شکست از دست داده بود، بازی را در دست گرفت و با استفاده از روش پنج بازیکن در میدان،موفق شد 2 گل خورده را جبران و بازی را به تساوی چهار بر چهار بکشاند.
در حالی که تنها 2 دقیقه از وقت قانونی بازی باقی مانده بود تیم میزبان صاحب یک خطا در نقطه دوم زمین شد که همین خطا منجر به گل برتری تیم ارژن شد و سه امتیاز حساس را از چنگ تیم پارسیان قم در آورد.
برای ارژن شیراز، جعفر نجفی، اسحاق سورغالی 2 گل، محمد زارعی و حمید قهرمانی گلزنی کردند و پوریا گلشنی، امین مجیدی پور، علی شیخلر و ابوالفضل حسینی هم گلزنان تیم پارسیان قم بودند.
با پایان یافتن هفته شانزدهم تیم ارژن شیراز با 19 امتیاز در همان رده یازدهم باقی ماند و تیم پارسیان قم هم با همین تعداد بازی با 11 امتیاز رتبه دوازدهم خود را حفظ کرد اما همچنان خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.
صدر جدول هم کماکان تیم گیتی پسند اصفهان با 40 امتیاز دراختیار دارد، تیم مس سونگون تبریز قهرمان جام باشگاه های آسیا در سال 2018 ، با 37 امتیاز در تعقیب تیم گیتی پسند است و تیم فرش آرا مشهد هم با 29 امتیاز سوم است.
در رقابت های فوتسال برتر مردان کشور 14 تیم شرکت دارند و پس از انجام بازی های رفت و برگشت تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران روانه جام باشگاه های آسیا در سال 2019 خواهد شد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک خواهند شد.
7368 / 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال ليگ بر تر ارژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه پر گل ۶ بر یک به پیروزی رسید. به دنبال برتری ازبکستان برابر ویتنام، تیم ملی کشورمان باید جمعه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی به مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی علاوه بر صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب کردند.

جواد اصغری مقدم بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت تیم ملی در این مسابقات پرداخت. این پیشکسوت فوتسال در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان گفت: در این بازی نیمه اول را با استرس بازی کردیم که موجب شد نتیجه نزدیکی در این نیمه رقم بخورد. اما نتیجه‌ای که در پایان به دست آمد نشان دهنده اختلاف واقعی ما با حریفان آسیایی است. البته نباید این صحبت‌ها باعث شود استرس بازیکنان بیشتر شود. هدف اول تیم ما صعود به جام جهانی بود که به آن رسیدیم و نباید فراموش کنیم که هر بازی ۲ نیمه دارد و با باید در هر ۲ نیمه مثل نیمه دوم بازی با قرقیزستان شاداب و با انرژی بازی کنیم.

باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم

وی ادامه داد: در هر تورنمنتی ممکن است تیم‌ها در شروع مسابقات خوب و با صلابت بازی نکنند اما نباید فراموش کرد که تفکر ما باید جهانی باشد و با تمام احترامی که به تیم‌های آسیایی قائل هستیم باید به این بازی‌ها به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه کنیم. در دیدار برابر قرقیزستان به مراتب نسبت به دیدارهای اول بهتر بودیم اما نقطه ضعفی که به چشم به آمد این بود که نیمه‌های اول را خوب شروع نمی‌کنیم و خوب بازی نمی‌کنیم و به نیمه‌های دوم امید داریم و از آنجا که می‌دانیم نیمه دوم آخرین فرصت است و نیمه دیگری وجود ندارد به همین دلیل با تمرکز بالاتری بازی می‌کنیم. تیم ما این توانایی را دارد که از همان ابتدای نیمه اول خوب بازی کند که این روند باید اصلاح شود.

ازبکستان فاصله زیادی از ما دارد

این کارشناس فوتسال در خصوص تیم ملی ازبکستان هم گفت: ازبکستان تیم خوبی است و با برنامه بازی می‌کند. ولی طبیعتاً قابل قیاس با تیم ایران نیست و فاصله زیادی با فوتسال ایران دارد و می‌توانیم با یک برد خوب راهی فینال شویم.

امیدوارم افغانستان راهی جام جهانی شود

وی در خصوص تیم‌های راه یافته به پلی آف برای کسب سهمیه چهارم قاره آسیا گفت: همه تیم‌هایی که برای کسب سهمیه جام جهانی مبارزه خواهند کرد از کیفیت بالایی برخوردارند اما امیدوارم تیم افغانستان بتواند این سهمیه را کسب کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال در پایان برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد فوتسالیست‌های ایرانی به راحتی قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند.

کد خبر 6088101

دیگر خبرها

  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال