Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:52:39 GMT

قیمت فعلی نان در قم غیرمنصفانه است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۳۵۶

قیمت فعلی نان در قم غیرمنصفانه است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری شامگاه پنجشنبه در همایش ملی روز نان که در تالار مرکزی شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: نانوایان زحمت فراوانی را برای جامعه متحمل می‌شوند اما برای تولید یک نان مطلوب می‌بایست به زنجیره تولید توجه لازم داشته باشیم.

وی بیان داشت: امروز یکی از خواسته‌های نانوایان در حقیقت رسیدن به قیمت واقعی است و ما نیز تلاش کرده‌ایم تا در استان قم بتوانیم هزینه‌های تولید نان را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار قم ادامه داد: نباید با اقدامات نسنجیده موجب التهاب در جامعه شویم و در استان قم تلاش کردیم تا عواملی را که موجب بالا رفتن هزینه تولید نان می‌شود ممانعت کنیم چرا که نانوایی‌ها یکی از بخش‌های مهم اشتغال در جامعه به شمار می‌روند و نباید مورد بی توجهی قرار گیرند.

غضنفری با بیان اینکه قیمت فعلی نان ممکن است غیر منصفانه باشد، افزود: باید پیگیر مشکلات نانوایان در سطح استان و کشور باشیم و در این راستا باید با برخی از مشکلات از جمله جانمایی‌های نامناسب نانوایی‌ها در سطح شهر جلوگیری کنیم.

کد خبر 4459572

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قم قم نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز دوشنبه فاصلی فر در مراسم غباروبی امامزادگان باقریه بیرجند و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: رمضان ماهی است که برتر از همه ماه‌ها است و باید در این ماه با خانه تکانی دل از مائده‌های آسمانی این ماه به خوبی استفاده کنیم تا مورد رحمت الهی واقع شویم.

وی تصریح کرد: حمایت‌های مادی و توزیع بسته‌های معیشتی و پهن کردن سفره‌های افطار ساده از جمله کارهای است که در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری به سال "جهش تولید با مشارکت مردم " خاطر نشان کرد: نام گذاری سال جاری به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نشانگر اهمیت توجه به تولید و اینکه جهش تولید تنها با مشارکت و حضور مردم در میدان عمل امکانپذیر است، دارد.

به گفته فاضلی فرد مشارکت مردم در دوران کرونا را به خوبی مشاهده کردیم که منجر به حل مشکلات در این حوزه شد و با توجه به تیزبینی مقام معظم رهبری برای هیجدهمین سال ایشان بر مسائل اقتصادی و برای ششمین سال بر موضوع تولید تاکید کرده‌اند تا اقداماتی که در این راستا انجام شود و تنها راه حل مشکلات کشور مشارکت مردم در این خصوص است تا با انجام این کار زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) شود و ما هم بتوانیم سربازان شایسته‌ای برای آن حضرت باشیم.

در ادامه این مراسم رئیس هیئت امنای امامزادگان باقریه بیرجند هم از توزیع ۵۰۰ بسته غذایی که از محل موقوفه بنگاه آب لوله بیرجند تهیه شده است، خبر داد و گفت: برای اینکه این بسته‌ها به دست افراد نیازمند واقعی برسد، شناسایی افراد مورد نظر انجام شده است که این افراد کسانی که تحت پوشش هیچ جایی نیستند.

حجت الاسلام توکلی افزود: یکی از کارهای که از چندی پیش برنامه‌ریزی در خصوص آن را شروع کرده‌ایم، این است که با استقرار پزشک عمومی و متخصص خدمات لازم را به مردم در این مکان ارائه کنیم.

شایان ذکر است که در این مراسم غبارروبی ضریح امام زادگان باقریه با حضور فرماندار بیرجند، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی دیگر از مدیران دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مختلف مردم انجام و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان واقعی نیز انجام شد.

کد خبر 6063098

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است
  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • ۸۰ هزار قرص نان هدیه نانوایان و خیرین ساوجبلاغی در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)