Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:47:24 GMT

137میلی متر باران در شهرستان لنده بارید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۴۰۳

137میلی متر باران در شهرستان لنده بارید

یاسوج- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین بارش های باران سامانه اخیر استان تا ساعت 6 و 30 دقیقه امروز جمعه در شهرستان لنده 137 میلی متر ثبت شده است.

ولی بهره مند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش های سامانه اخیر در کهگیلویه و بویراحمد از چهارشنبه هفته جاری شروع شد و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارش های اخیر استان طی این مدت در لنده 137، سادات امامزاده علی 125، امیراباد بابکان 115، سرفاریاب 104، وزگ 102، گنجه ایی 96.7، سوق 96.3، ده برافتاب 96، لوداب 96، یاسوج 95.3، سی سخت 95.1، کاکان 94، قلعه دختر 89 میلی متر ثبت شده است.
وی بیان کرد: بارش های اخیر در آبدهگاه 88، مارگون 87، چیتاب 85، چرام 82، سرآسیاب یوسفی بهمئی 81، قلعه رئیسی 76، دیشموک73، باشت 72، لیشتر 70، دهدشت 69.7، سرآب ننیز 54، ماهور باشت 52.5، دوگنبدان 51، لیکک 50، امامزاده جعفر 46.3 و بابا کلان 42 میلی متر تا ساعت 6 و 30 دقیقه امروز باران باریده است.
6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات لنده كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در ورزنه نیز ۶ میلی متر، پادنای علیا و اصفهان ۳ میلی متر، فریدونشهر ۲ میلی متر و چادگان یک میلی متر بارش باران ثبت شده است.
لیلا امینی با اشاره به اینکه با توجه به خروج سامانه ناپایدار از استان جوی به نسبت پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان است حاکم است، افزود: از بعد از ظهر و اوایل امشب با فعال شدن برخی از امواج ناپایدار، رشد ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و بارش خفیف باران در استان انتظار می رود .  
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه پیش رو سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد