Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی بمنظور بررسی تقاضای صدور مجوز چهار نشریه جدید و تغییر وضعیت ۸نشریه دیگر برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر فرزین حلب چی رئیس کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی تهران، نوروزی دبیر، حسینی عضو حقوقی، توکلی بزاز و گتمیری اعضای هیئت علمی و بابایی و صالح نژاد اعضای دانشجویی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بحث و تبادل نظر به نشریات دانشجویی «اتیکت»، «الف واو جیم»، «ساعت شنی» و «هیتا» مجوز نشر اعطا و پس از بررسی درخواست های تغییر وضعیت نشریات، مجوز انتشار «ایما، آوای سلامت، حلاج، پونز، پیراپژوه، راهبردهای مدیریت در نظام سلامت، رویش و سیاه سفید» نیز تمدید شد.

در این جلسه دکتر حلب چی از راه اندازی بخش الکترونیکی نشریات دانشگاهی برای اولین بار در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و افزود: این کار با همکاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و واحد انفورماتیک معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه محقق خواهد شد.

کد خبر 4459249

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد

 حبیب غزنوی  اظهار کرد: در نامه دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجاز به پذیرش سه دانشجو رشته پرستاری در مقطع دکتری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی دکتری رشته پرستاری کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ سیستان و بلوچستان است و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۴۰۲ عضو هیات علمی دارد.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف، بخصوص در مقطع دکتری و تخصص از جمله گوش و حلق بینی و اندو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزوده شده که ماحاصل تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقاء حوزه آموزش بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد