Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:16:23 GMT

فروش ۱۶ هزار تومانی موز قانونی است!

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۵۵۵

فروش ۱۶ هزار تومانی موز قانونی است!

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی فروش موز به قیمت هر کیلو ۱۶ هزار تومان را قانونی دانست و گفت: براساس قانون خرده فروشان میوه و تره بار می توانند محصولاتی که (به صورت عمده) خریداری می‌کنند با ۱۵ تا ۳۵ درصد سود بر اساس فاکتور خرید به فروش برسانند.

به گزارش تسنیم، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم موز در خرده فروشی 9 تا 12 هزار تومان است اما میزان سود این محصول در خرده فرورشی کم است و بیشتر برای جوری جنس به فروش می رسد و حتی در مواردی زیر قیمت خرید فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به فروش موز 16 هزار تومانی در بازار گفت: در مواردی ممکن است این محصول تا هر کیلوکرم 16 هزار تومان نیز به فروش برسد و خرده فروشان این اجازه قانونی را دارند زیرا میزان ضایعات در میوه ها به خصوص موز زیاد است اما این محصول همانطور که اشاره شد با سود کم یا بدون سود به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ادامه داد: براساس قانون خرده فروشان میوه و تره بار می توانند محصولات که از بازار خریداری می‌کنند با 15 تا 35 درصد سود بر اساس فاکتور خریداری شده به فروش برسانند.

وی تصریح کرد: امیداوریم که تورم و قیمت کالاهای مختلف که میوه هم شامل حال آن می‌شود در کشور کاهش یابد و قدرت خرید به مردم باز گردد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اتحادیه میوه میوه و تره بار موز قیمت موز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول