Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار الف، مجلس شورای اسلامی بعد از یک هفته تعطیلی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه دارد.

جلسات کمیسیونها هم در بعدازظهر روزهای هفته آینده برگزار می شود.

هفته آینده یک وزیر در صحن و هشت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند تا پاسخگوی نمایندگان باشند. البته وزیر نفت هم باید در صحن مجلس پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد و هم در کمیسیون انرژی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحن مجلس
بیژن زنگنه وزیر نفت برای پاسخگویی به 2 سوال علی ساری نماینده اهواز و جمع دیگری از نمایندگان در صحن مجلس حاضر می شود.

کمیسیونهای تخصصی مجلس

سه وزیر در کمیسیون اجتماعی
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر یکشنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می شود تا تقاضای تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان از صندوق بازنشستگی کشوری با حضور وی بررسی شود.
بیژن زنگنه وزیر نفت برای بررسی مسایل و مشکلات کارکنان پالایشگاه آبادان در این کمیسیون حاضر می شود.
همچنین سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر سه شنبه به این کمیسیون می رود تا در خصوص ایجاد زمینه کاهش میانگین سن ازدواج با نمایندگان گفتگو کند.

2 وزیر در کمیسیون اقتصادی مجلس
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر دوشنبه جهت بررسی و ارزیابی آخرین اقدامات این وزارتخانه در بخش بازرگانی داخلی و خارجی در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می شود.
همچنین فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی بعدازظهر سه شنبه به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص راهکارهای مقابله با تحریم نظام بانکی کشور در این کمیسیون حاضر می شود.

وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی مجلس
امیر حاتمی وزیر دفاع بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود تا به چهار سوال 28 نماینده پاسخ دهد.
غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و آرادان، عبدالله سامری نماینده خرمشهر و جزیره مینو، هاجر چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه و سوال مشترک علیرضا رحیمی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و 27 نفر از نمایندگان پاسخ دهد.

وزیر نیرو در کمیسیون انرژی
رضا اردکانیان وزیر نیرو بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون انرژی مجلس می رود تا به 11 سوال 9 نماینده پاسخ دهد.
صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین، عزت ا... یوسفیان ملا نماینده آمل و لاریجان، جلال محمودزاده، نماینده مهاباد، علی ساری نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، علی کاظمی نماینده محترم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز هر کدام یک سوال و هاجر چنارانی نماینده، نیشابور و فیروزه و علیم یارمحمدی نماینده زاهدان هر کدام 2 وال از این وزیر دارند.

9 سوال از وزیر بهداشت
سید حسن قاضی زاده وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می رود تا به9 سوال 9 نماینده پاسخ دهد.
محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، محمدرضاصباغیان‌نماینده‌ مهریز،ابرکوه،بافق‌وخاتم، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار، قاسم احمدی لاشکی نماینده چالوس و نوشهر و کلاردشت، نصرا.. پژمانفر نماینده مشهد و کلات، علیم یارمحمدی نماینده محترم زاهدان و فاطمه حسینی نماینده تهران،شمیرانات،ری و اسلامشهر هر کدام یک سوال از این وزیر دارند. همچنین این وزیر به 2 سوال مشترک نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران ، شمیرانات ، ری و اسلامشهر پاسخ می دهد.

وزیرکشور در کمیسیون فرهنگی
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهرسه شنبه به کمیسیون فرهنگیمجلس می رود تا در خصوص برگزاری مراسم پیاده روی اربعین و همچنین آسیب‌های اجتماعی به نمایندگان گزارش دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: بر اساس تکلیف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ازای تولید خودرو‌های جدید و یا واردات خودر، اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز باید اجرا شود.

دیگر خبرها

  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه یا شنبه می شود؟
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • ویکند ۲ روزه در دو مرحله؟
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟